تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

حکم سپیده رشنو از زبان برادرش؛ تهیه پژوهشنامه ۱۱۰ صفحه‌ای پیرامون وطن‌دوستی!

برادر سپیده رشنو از صدور حکم برای او خبر داد؛ دادگاه سپیده رشنو را به پنج سال حبس تعلیقی (تعلیقِ مراقبتی) محکوم کرده و از او خواسته پژوهشنامه ۱۱۰ صفحه‌ای پیرامون وطن‌دوستی، ادب و آسیب‌رسانی به افکار عمومی، با اقتباس از کتاب‌های اعلام شده توسط دادگاه تهیه کند. برادر سپیده رشنو نوشته است که دادگاه نوشتن چند نقد بر آثار صادق هدایت را از مصادیق تبلیغ علیه نظام دانسته است.

کد خبر: ۱۴۲۶۲۰
۰۹:۴۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

جزییات حکم سپیده رشنو از زبان برادرش؛ تهیه پژوهشنامه ۱۱۰ صفحه‌ای پیرامون وطن‌دوستی!

دیدارنیوز: برادر سپیده رشنو در خصوص جزییات حکم اعلام کرده است که دادگاه سپیده را ملزم کرده تا در مدت محکومیت تعلیقی پژوهشنامه‌ای در صد و ده صفحه پیرامون وطن‌دوستی، ادب و آسیب‌رسانی به افکار عمومی، با اقتباس از کتاب‌های اعلام شده توسط دادگاه تهیه کند.

سامان رشنو در صفحه توییتر خود نوشته است: «حکم خواهرم ‎سپیده رشنو پس از رفع اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء» با سه عنوان اتهامی دیگر؛ «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «بی‌حجابی در معابر» صادر شده است.»

برادر سپیده رشنو در خصوص جزییات حکم ادعا کرده است که دادگاه سپیده را ملزم کرده تا در مدت محکومیت تعلیقی پژوهشنامه‌ای در صد و ده صفحه پیرامون وطن‌دوستی، ادب و آسیب‌رسانی به افکار عمومی، با اقتباس از کتاب‌های اعلام شده توسط دادگاه تهیه کند.

طبق توییت‌های سامان رشنو، حضور فصلی در دفتر نظارت و پیگیری ضابطین و کسب مجوز از مقام قضایی به منظور مسافرت به خارج از کشور در ایام تعلیق از دیگر موارد حکم صادره است. برادر سپیده رشنو نوشته است که دادگاه نوشتن چند نقد بر آثار صادق هدایت را از مصادیق تبلیغ علیه نظام دانسته است.

منبع: رویداد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی