تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معاون استاندار خراسان جنوبی: به افراد «بدون حجاب» خدمات نمی‌دهیم!

پس از ناآرامی‌های اخیر در کشور در پی مرگ مشکوک و غم‌انگیز مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد تهران که منجر به اعتراض‌های گسترده مردم به خصوص دختران و زنان ایرانی شد، محمدرضا طالبی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفته به افراد بدون حجاب در این استان خدمات ارایه نمی‌شود!

کد خبر: ۱۴۲۵۱۳
۱۰:۵۵ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

معاون استاندار خراسان جنوبی: به افراد «بدون حجاب» خدمات نمی‌دهیم!

دیدارنیوز: معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بر عدم ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به افراد کشف حجاب کرده تأکید کرد.

به نقل از سایت استانداری خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی در ستاد عفاف و حجاب استان، تصریح کرد: هیچ دستگاه، نهاد، مؤسسه، بانک، شرکت و… در استان خراسان جنوبی، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند، ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف حجاب کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به حوادث اخیر، متذکر شد: با تلاش رسانه‌های ضد انقلاب، متأسفانه به برخی افراد این گونه القا شده که نظام و انقلاب نسبت به مسئله رعایت حجاب، کوتاه آمده است.

طالبی با تأکید بر این که قانون، شرع و عرف ما بر اساس آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سو استفاده از شرایط هستند، این را بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

وی برگزاری کارگروه عفاف و حجاب را از تکالیف دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: دستگاه‌ها می‌بایست گزارش مصور و مکتوب کارگروه عفاف و حجاب را ماهانه به دفتر اجتماعی ارسال کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد خوب پژوهش خلاقیت علمی و ذوقی حجاب که به اهتمام یکی از اساتید دانشگاه‌های استان انجام گرفته، گفت: این پژوهش در قالب کارگاه و دوره‌های آموزشی در اختیار جوانان و به ویژه دانشجویان قرار گیرد.

طالبی، ضرورت نظارت بر برخی باشگاه‌های ورزشی را با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر عدم رعایت حجاب و عفاف، از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد.

وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت تبیین اثرگذار در موضوع عفاف و حجاب و با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ویژه اساتید فعال در این حوزه، این دوره با همکاری ارشاد و دستگاه‌های اجرایی برگزار شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی