تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

ترخیص اولین محموله خودرو‌های وارداتی؛ از سراتو و ریو تا اسپورتیج

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودرو‌های وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودرو‌ها آغاز شد. این محموله خودرو شامل ۲۲ خودرو از ۶ نمونه محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت (شاسی بلند) و اسپورتیج (شاسی بلند) است.

کد خبر: ۱۴۲۴۴۴
۱۰:۴۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

ترخیص اولین محموله خودرو‌های وارداتی؛ از سراتو و ریو تا اسپورتیج

دیدارنیوز: مرتضی سالاری صبح امروز (۴ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به پهلودهی و ترخیص محموله خودرو‌های وارداتی در بندرلنگه افزود: بعد از پنج سال وقفه، ۲۲ خودرو محصول کشور کره جنوبی، شنبه شب وارد بندرگاه بنادر و دریانوردی غرب استان شد.

وی ادامه داد: این محموله خودرو شامل ۲۲ خودرو از ۶ نمونه محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت (شاسی بلند) و اسپورتیج (شاسی بلند) است که پس از تخلیه در محوطه بندرلنگه در اسرع وقت جهت ترانزیت به گمرک شهریار تهران بارگیری می‌شود.

واردات خودرو از سال ۱۳۹۷ تاکنون ممنوع شده بود که در اردیبهشت‌ماه امسال آزادسازی واردات خودرو در جلسه دولت سیزدهم تصویب و شب گذشته از طریق یک فروند شناور لندینگ کرافت وارد پایتخت ترانزیت خودروی کشور شد. بندرلنگه در حال حاضر مهم‌ترین بندر ایران در حوزه ترانزیت خودرو شناخته می‌شود و سالانه خودرو‌های زیادی از طریق این خط به کشور‌های مختلف از جمله عراق، افغانستان و کشورای آسیای میانه ترانزیت می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی