تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سالن ۶ هزار نفری کرج؛ پروژه‌ای که سالی دو سه بار افتتاح نمی‌شود!

خرداد ماه سال ۱۳۹۰ بود که کلنگ پروژه سالن شش هزار نفری کرج در مجموعه ورزشی انقلاب به زمین زده شد که دو سال و نیم بعد افتتاح شود، اما یازده سال گذشت و ...

کد خبر: ۱۴۲۳۹۹
۱۴:۴۷ - ۰۳ دی ۱۴۰۱

سالن ۶ هزار نفری کرج؛ پروژه‌ای که سالی دو سه بار افتتاح نمی‌شود!

 

دیدارنیوز: خرداد ماه سال ۱۳۹۰ بود که کلنگ پروژه سالن شش هزار نفری کرج در مجموعه ورزشی انقلاب به زمین زده شد تا ظرف دو و نیم سال یک سالن مجهز و با قابلیت برگزاری رویداد‌های بین‌المللی به ورزش البرز اضافه شود، اما اکنون نه دو و نیم سال بلکه ۱۱ سال گذشته و سالن شش هزار نفری کرج به قول مولانا «گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما*گفت آن که یافت می‌نشود آنم آرزوست...» یافت می‌نشود و آرزوست...

 افتتاح سالن شش هزار نفری در این مدت از هفته دولت هر سال به دهه فجر و از دهه فجر به آخر سال و از آخر سال به هفته دولت سال بعد موکول شده است.

اگرچه این پروژه قرار بود از سال ۱۳۹۳ افتتاح شود، ولی در هر حال ما به کمی تأخیر در افتتاح پروژه‌های مهم عادت داریم و با ارفاق می‌توانیم آن را ندیده بگیریم. در هر حال سالن شش هزار نفری به سال ۹۳ و ۹۴ نرسید تا اینکه...

سال ۱۳۹۴: سالن شش هزار نفری بهمن ۹۵ افتتاح می‌شود

چراغ اول افتتاح سالن را گل‌محمدی مدیرکل وقت ورزش و جوانان البرز روشن کرد و گفت: «ابتدا قرار بود این پروژه بزرگ ۳۰ ماه طول بکشد که با حمایت ویژه وزارت ورزش و استانداری سالن شش هزار نفری انقلاب یک سال زودتر به سرانجام خواهد رسید و تلاش می‌کنیم سالن شش هزار نفری انقلاب کرج بهمن ماه سال ۹۵ آماده بهره برداری باشد.»

سال ۱۳۹۵: خبری نبود و سالن شش هزار نفری کرج افتتاح نشد.

سال ۱۳۹۶: به زودی افتتاح می‌شود

غفرانی مدیرکل وقت ورزش و جوانان البرز گفت: «تلاش این است با جذب اعتبار مناسب به زودی این سالن افتتاح شود تا بخشی از کمبود‌های این حوزه در استان برطرف گردد.»

سال ۱۳۹۷: سالن شش هزار نفری قطعاً تیر ۹۸ افتتاح می‌شود

غفرانی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان البرز اردیبهشت ۹۷ دهه فجر همان سال را به عنوان زمان افتتاح سالن شش هزار نفری کرج اعلام کرده بود.

مرداد ۹۷ محمدعلی نجفی استاندار وقت البرز گفته بود که تا پایان امسال تکلیف پروژه شش هزار نفری کرج مشخص و به بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی فر وزیر وقت ورزش و جوانان هم گفته بود سالن شش هزار نفری دهه فجر افتتاح می‌شود، ولی اگر به دهه فجر نرسید قطعاً تا تیرماه ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

دهه فجر سال ۹۷ آمد و رفت سال ۹۷ هم تمام شد، اما سالن افتتاح نشد تا اینکه.

سال ۱۳۹۸: عصبانی هستم!

مرداد ماه ۹۸ سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش از وضعیت سالن شش هزار نفری کرج عصبانی شد! چون:

به گفته سلطانی‌فر قرار بوده این سالن هفته دولت امسال یعنی شهریور ۱۳۹۸ افتتاح شود، اما با این وضعیت تا چهار ماه دیگر تقریباً دهه فجر همان سال هم افتتاح نمی‌شود.

سال ۱۳۹۸ گذشت

سال ۱۳۹۹: بهار ۱۴۰۰ در‌های سالن ۶ هزار نفری باز می‌شود

وزیر وقت ورزش که دل خوشی از وعده افتتاح سالن شش هزار نفری کرج نداشت این بار معاون حقوقی به میدان آمد.

دی ماه سال ۹۹ تقی زاده معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که سالن شش هزار نفری کرج مرداد ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

همان زمان استاندار وقت البرز هم گفت که در‌های سالن انقلاب کرج بهار ۱۴۰۰ به روی ورزشکاران باز می‌شود.

سال ۱۴۰۰: ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود

اهالی ورزش خوشحال منتظر سال ۱۴۰۰ بودند تا این سالن بالاخره افتتاح شود اما...

جانعلی مدیرکل سابق ورزش و جوانان البرز در اردیبهشت ۱۴۰۰ از افتتاح سالن شش هزار نفری کرج در شهریور همان سال خبر داده بود.

اواخر اردیبهشت هم شهبازی استاندار پیشین البرز از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی استان یاد کرد و گفت که باید تا پایان کار دولت دوازدهم افتتاح شود.

شهریور ماه سال گذشته سجادی وزیر ورزش و جوانان ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را زمان افتتاح سالن شش هزار نفری کرج اعلام کرد.

قاسمپور فرماندار کرج در بهمن ماه اگرچه تاریخ مشخصی را اعلام نکرد، اما گفت که سالن در مراحل پایانی قرار دارد و امیدوار هستیم زودتر افتتاح شود.

سال ۱۴۰۱: شاید تابستان ۱۴۰۲ شاید هم زمستان معلوم نیست کی افتتاح شود...

خلاصه اینکه سال ۱۴۰۰ گذشت و خبری از افتتاح سالن شش هزار نفری کرج نشد و نوبت به سال ۱۴۰۱ و قرنی جدید رسید...

ابتدا در فروردین ماه جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان سابق البرز از موافقت هیئت دولت با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پروژه سالن شش هزار نفری کرج خبر داده بود، اما خوشبختانه تاریخ مشخصی برای افتتاح آن اعلام نکرد.

اما خرداد ماه امسال دهقان سرپرست معاونت توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان آخر سال را به عنوان تاریخ افتتاح سالن شش هزار نفری کرج اعلام کرد.

آذر ماه درستکار مدیر اجرایی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت که ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز سالن شش هزار نفری کرج اختصاص یافته است.

در نهایت با گذشت ۹ ماه از سال فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز اعلام کرد که اگر ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود هفته دولت (شهریور) یا دهه فجر سال ۱۴۰۲ پروژه افتتاح می‌شود.

با این اوصاف اهالی ورزش البرز باید تا فرارسیدن سال جدید برای افتتاح این سالن منتظر بمانند...

گفتنی است استان البرز از نظر سرانه ورزشی در رده‌های آخر کشور قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی