تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

افتخار آفرینی ۱۰ دانش‌آموز نوشهری در جشنواره پژوهشی کشور

در سومین دوره جشنواره پژوهشی ۴۲ برگزیده مرحله استانی از شهرستان نوشهر به مرحله کشوری معرفی شدند.

کد خبر: ۱۴۲۳۲۶
۱۵:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

افتخار آفرینی ۱۰ دانش‌آموز نوشهری در جشنواره پژوهشی کشور

 

دیدارنیوز: رئیس پژوهش سرای نوشهر با اعلام اینکه در سومین دوره از جشنواره پژوهشی یک‌و نیم میلیون دانش‌آموز از مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری به رقابت پرداختند ۴۲ برگزیده مرحله استانی از شهرستان نوشهر به مرحله کشوری معرفی شدند که در یک رقابت علمی ۱۰ نفر از این دانش‌آموزان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، لیلا ابوعلی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین دانش‌آموزان پژوهشگرنوشهر در خصوص افتخار آفرینی جوانان پژوهشگر نوشهری در سومین جشنواره علمی پژوهشی کشور، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره یک‌و نیم میلیون دانش‌آموز از مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری به رقابت پرداختند.

وی افزود: ۴۲ برگزیده مرحله استانی از شهرستان نوشهر به مرحله کشوری معرفی شده و در یک رقابت علمی ۱۰ نفر از این دانش‌آموزان موفق به کسب رتبه کشوری شدند.

ابوعلی با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر با کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری رتبه نخست در مازندران را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: این جشنواره و انجمن‌های تخصصی پژوهش سرا با ایجاد موقعیت‌های یادگیری، زمینه ساز بروز استعداد‌های دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز اظهار کرد: مسئله پژوهش و تحقیق مسئله روز است، هیچ کشوری بدون پژوهش و تحقیق پیشرفت نمی‌کند. کشور ما در پژوهش گام‌های بزرگی برداشته است.

مدیر آموزش و پرورش نوشهر نیز در آئین تجلیل از داوران و دانش آموزان پژوهشگر برتر استانی و کشوری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در کانون شهید باهنر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، با تاکید بر استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها، اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های پژوهشی در مدارس معطوف به تربیت نیروی انسانی ماهر است.

صفی‌الله درویش گفت: تربیت دان آموزان خلاق و پرسشگر به‌عنوان اهداف کلیدی سند تحول بنیادین مدنظر است.

افتخار آفرینی ۱۰ دانش‌آموز نوشهری در جشنواره پژوهشی کشور

وی در ادامه با اشاره به کسب عنوان رتبه نخست پژوهش سرای شهید احمدی شهرستان نوشهر در استان مازندران و کسب عنوان مدیر برتر کشوری توسط مدیر پژوهش سرای نوشهر؛ خاطر نشان کرد: اگر قرار است پژوهش در کشور به ثمر برسد باید از مدرسه آغاز کنیم و این مدارس هستند که مسیر پژوهش و تولید ملی را هموار می‌کنند.

همچنین، در پایان این مراسم به رسم یاد بود از مدیر پژوهش سرای شهید احمدی روشن، داوران و دانش‌آموزان پژوهشگر برتر استانی و کشوری شهرستان نوشهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مازندران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی