تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گزارش بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

قلعه‌نویی بالاتر از سرخابی‌ها!

یک روز پس از پایان رقابت‌های جذاب و پرهیجان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قطار لیگ برتر ایران دوباره به راه افتاد و باید دید در هفته دوازدهم که بازی مهم و حساس دربی هم در آن دیده می‌شود، چه نتایجی رقم می‌خورد.

کد خبر: ۱۴۲۲۱۰
۱۷:۰۳ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

نفس‌های قلعه‌نویی پشت گوش سرخابی‌ها!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ایران امروز با شش بازی پیگیری شد که از نتایج جالب آن می‌توان به توقف سپاهان در انزلی، صدرنشینی موقت گل‌گهر سیرجان و برد پرگل فولاد در مسجدسلیمان اشاره کرد.

تیم پرسپولیس که با رفتن لوکادیا به هلند و مصدومیت دیاباته در خط حمله خود دچار بحران شده، با ۲۴ امتیاز صدرنشین فعلی لیگ برتر است و فردا دیدار سختی با استقلال خواهد داشت.

کار بزرگ آبادانی‌ها برابر نساجی

در اولین بازی امروز دوشنبه، صنعت نفت آبادان در حالی که مهمان تیم نساجی مازندان بود، توانست با دو گل به پیروزی برسد. امید خالدی و میثم تهی‌دست در نیمه دوم گلزنی کردند تا یک برد ارزشمند برای جنوبی‌ها رقم بخورد. نفت با این پیروزی، موقتا از ته جدول کنده شد و به رده پانزدهم رسید.

کار بزرگ آبادانی‌ها و توقف دوباره سپاهان

توقف دوباره سپاهان

شاگردان مورایس در حالی که برای نزدیک شدن به صدر جدول به برد در زمین ملوان نیاز داشتند، بار دیگر با تساوی میدان را ترک کردند. سپاهان پرستاره امروز با تساوی بدون گل متوقف شد تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر سیرجان و با ۲۱ امتیاز در همان رده چهارم جدول باقی بماند. 

قلعه‌نویی بالاتر از سرخابی‌ها!

کار بزرگ آبادانی‌ها و توقف دوباره سپاهان

رفسنجان، برنده دربی کرمان!

تیم مس رفسنجان که در روزهای اخیر با تغییرات مدیریتی و شایعاتی درباره کناره‌گیری ربیعی از هدایت این تیم مواجه بود، توانست فاتح دربی کرمان شود. مس رفسنجان با گل‌های پریرا و مهدی ترکمان از سد مس کرمان گذشت تا به جایگاه پنجم جدول صعود کند.

کار بزرگ آبادانی‌ها و توقف دوباره سپاهان

تصاویری از دربی کرمان

 

آلومینیوم در اصفهان «ذوب» شد!

ذوبی‌ها با گل دقیقه ۱۲ صادق صادقی آلومینیوم اراک را شکست دادند و بالاتر از اراکی‌ها به رده ششم جدول رسیدند. از اتفاقات این بازی، اخراج امیرمحمد هوشمند بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه ۶۱ بود.

قلعه‌نویی مچ الهامی را خواباند!

تیم پرمهره امیر قلعه‌نویی میزبان هوادار بود و در نیمه اول با یک گل از مهمان خود شکست خورد اما مرتضی تبریزی در دقیقه ۶۰ کار را به تساوی کشاند. گل‌گهر در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و آرمین سهرابیان توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند. در دقایق پایانی هم هوادار فشار زیادی روی دروازه حریف آورد اما گل‌گهر دو بر یک برد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. تیم قلعه‌نویی حالا می‌تواند مانند فصل گذشته در اندازه یک مدعی باشد.

قلعه‌نویی بالاتر از سرخابی‌ها!

آتش بازی شاگردان نکو در نفت مسجدسلیمان 

در تقابل خوزستانی‌ها فولاد در همان ثانیه ۲۲ بازی به پنالتی رسید تا با گلزنی موسی کولیبالی از حریفش پیش بیفتد. احمد عبدالله زاده در دقیقه ۶۴ باز هم از روی نقطه پنالتی برای فولادی‌ها گلزنی کرد، اما نفت ۴ دقیقه بعد با گل به خودی سینا شاه عباسی یکی از گل‌ها را جبران کرد. ساسان انصاری در دقیقه ۷۹ گل سوم فولاد را زد تا خیال نکونام راحت شود. کولیبالی، مدافع فولاد دومین گل خود را در دقیقه ۹۰+۵ به ثمر رساند تا این بازی با برتری قاطع ۴ بر یک فولاد به پایان برسد.

 

نتایج کامل شش دیدار امروز لیگ برتر:

نساجی مازندران صفر - صنعت نفت آبادان ۲
مس کرمان صفر - مس رفسنجان ۲
ملوان انزلی صفر - سپاهان صفر
ذوب‌آهن یک - آلومینیوم اراک صفر
گل‌گهر سیرجان ۲ - هوادار یک
نفت مسجدسلیمان یک - فولاد خوزستان ۴

 

دیدارهای این هفته فردا سه‌شنبه با برگزاری بازی پیکان - تراکتور و دربی حساس استقلال و پرسپولیس به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی