تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
فرماندار کاشان درخواست کرد

با عرضه‌کنندگان قلیان در کاشان برخورد قانونی شود

فرماندار کاشان خواستار برخورد قانونی با عرضه‌کنندگان قلیان در مکان‌های عمومی و سفره‌خانه‌ها از سوی دستگاه‌های متولی شد.

کد خبر: ۱۴۲۱۱۴
۱۰:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

با عرضه‌کنندگان قلیان در کاشان برخورد قانونی شود

دیدارنیوز: محمدشریف زارعی صبح امروز یکشنبه، در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن ارائه گزارش بازدید از کمپ ماده ۱۶ در استان قم اظهار داشت: نحوه اجرای این کمپ در کاشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: لازم است تا راهکارها، نقطه نظرات و اعلام مکان مناسب برای راه‌اندازی توسط نهاد‌ها و افراد دخیل ارائه شود تا با هم‌افزایی و همفکری و کمک نهاد‌های مرتبط با این موضوع نظیر بهزیستی، انتظامی شهرستان کاشان و سایر نهاد‌ها کمپ ماده ۱۶ در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

فرماندار ویژه و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با اشاره به سردی و برودت هوا در فصل زمستان، ایجاد مرکز غربالگری و همچنین احداث گرمخانه در کاشان را ضروری دانست و ابراز داشت: راه‌اندازی این مراکز توسط شهرداری کاشان و مشارکت سایر دستگاه‌ها حداکثر تا ابتدای بهمن ماه سال جاری ضرورت دارد.

وی گفت: با توجه به اثرات زیان بار دخانیات به ویژه قلیان بر سلامت جامعه، برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان در مکان‌های عمومی و سفره‌خانه‌ها از سوی دستگاه‌های متولی اجرا شود و کمیته کنترل دخانیات نیز در این شهرستان به طور مجدد فعال شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی