تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

اعلام عزای عمومی؛ دانشگاه صنعتی اصفهان تعطیل شد

پس از آتش سوزی شب گذشته (شنبه) در دانشگاه صنعتی اصفهان و جان باختن یک نفر در این حادثه، امروز یکشنبه ۲۰ آذر ماه از سوی هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان عزای عمومی و تعطیل اعلام شد.

کد خبر: ۱۴۱۷۵۲
۱۰:۳۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

اعلام عزای عمومی؛ دانشگاه صنعتی اصفهان تعطیل شد

دیدارنیوز: رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که تنها یک نفر در حادثه آتش سوزی این دانشکده جان باخته است، گفت: فرد متوفی در این حادثه حسین مرادی نام دارد که نیروی خدمت امریه دانشکده شیمی و اهل ملایر استان همدان بوده است.

علی‌اصغر انصافی با ابزار تاسف شدید از این حادثه تلخ اظهار داشت: متاسفانه آتش سوزی در آزمایشگاه شیمی معدنی دانشکده شیمی واقع در طبقه سوم این دانشکده، حادث شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی تا ساعت ۲۲ در اختیار محققان است، ادامه داد: بررسی مقدماتی نشان می‌دهد متاسفانه سهل‌انگاری متوفی سبب بروز این حادثه شده است.

رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که در نتیجه یک واکنش شیمیایی ابتدا آتش‌سوزی رخ داده و سپس آتش، سبب انفجار بعدی شده است، اما علت دقیق انفجار در دست بررسی است.

وی گفت: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده است، اما آتش به بخش‌های دیگر سرایت نکرده است.

انصافی خاطرنشان کرد: تاکنون به جز موارد محدود آتش‌سوزی کوره که خسارت و تلفاتی نداشته، حادثه این چنین در این دانشکده وجود نداشته است. این وقایع، براساس بی‌احتیاطی، تخریب و یا عدم کارکرد ناگهانی وسایل آزمایشگاه اتفاق می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست.

درپی حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و درگذشت جانسوز دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان و سرباز امریه دانشکده شیمی؛ امروز یکشنبه ۲۰ آذر ماه از سوی هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان عزای عمومی و تعطیل اعلام شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی