تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در اسفند ۱۴۰۲

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می‌شود؛ گفت: این زمان با هماهنگی شورای نگهبان نهایی شده است.

کد خبر: ۱۴۱۷۱۷
۱۴:۱۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: محسن اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، افزود: براساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، وزارت کشور موظف به فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در کشور است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم، تعیین زمان مناسب برای برگزاری انتخابات است.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور در این خصوص گفت: بر اساس مکاتبه بعمل آمده با شورای نگهبان، دو زمان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد شد که شورای نگهبان موافقت خود را با برگزاری انتخابات در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی