تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

در منطقه آزاد اروند چه خبر است؟

پس از رفتن سعید محمد و انتصاب نصرالله ابراهیمی به جای او در مناطق آزاد، حالا فعالان اقتصادی، رسانه‌ای و اجتماعی استان خوزستان خبر از انتصاب‌های سفارسی در منطقه آزاد اروند می‌دهند.

کد خبر: ۱۴۱۶۹۶
۱۱:۲۶ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

در منطقه آزاد اروند چه خبر است؟

 

 دیدارنیوز ـ سرویس خوزستان: پس از رفتن سعید محمد و انتصاب نصرالله ابراهیمی به جای او در مناطق آزاد، حالا فعالان اقتصادی، رسانه‌ای و اجتماعی استان خوزستان خبر از انتصاب‌های سفارسی در منطقه آزاد اروند می‌دهند

همه در ابتدای امر با شعار مبارزه با فساد خود را به سیستم اجرایی کشور تحمیل می‌کنند، اما همواره خبر می‌رسد که لایقان و متخصصان پشت درهای سازمان‌ها و ادارات مانده اند و نوری چشمی‌ها سفارش شده با بهره‌مندی اندک از تجربه و تخصص جای نیروهای توانمند و موثر را اشغال می‌کنند.چه فسادی بالاتر از مدیریت فامیلی و اداره دوستان و اقوام؟

در منطقه آزاد اروند گویا در همچنان بر پاشنه عدم شفافیت می‌چرخد و جوانان لایق خرمشهر و آبادان در آرزوی یک شغل مناسب با بی‌محلی مسئولان مربوطه مواجه هستند.

به عنوان مثال گویا طلبه‌ای معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند شده است و سوال فعالان منطقه این است که او بر اساس کدام سابقه یا شاخص، به پست معاونت در این دستگاه مهم رسیده است؟ در واقع پرسش اصلی از دبیر یا سرپرست مناطق آزاد (سابق و فعلی) این است که محمدرضا اسکندری که گویا بازنشسته است، چرا باید همچنان در منطقه اروند رییس باشد؟

البته تمام این گزارش‌ها نمی‌تواند مبنایی برای قضاوت باشد و این امید باقی است که مسئولان منطقه آزاد اروند در این خصوص توضیحات لازم را بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی