تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال پساب به پتروشیمی خراسان تا ۱۰ روز آینده

استاندار خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال پساب از شهر بجنورد به مجتمع پتروشیمی خراسان تا ۱۰ تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۶۰۹
۱۴:۲۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال پساب به پتروشیمی خراسان تا ۱۰ روز آینده

 

دیدارنیوز: محمدرضا حسین نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی آخرین پیگیری‌هایی که در روز گذشته از مدیر عامل این مجتمع داشته ام، اعلام شد که مطالعات اجرای این طرح به اتمام رسیده است.

وی گفت: بازگشایی پاکت‌ها نیز برای مشخص شدن پیمانکار آغاز شده و کار‌ها در حال انجام است و باید پروسه زمانی خود را در هیات مدیره طی کند.

حسین نژاد افزود: عملیات اجرایی انتقال پساب از بجنورد به مجتمع پتروشیمی خراسان نیز طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه شامل ساخت تصفیه خانه در داخل پتروشیمی نیز می‌باشد که برای استفاده نهایی از این آب باید احداث شود چراکه باید شرایط به گونه‌ای باشد که سختی آب و ... نسبت به دستگاه‌هایی که حساسیت خاص دارند، سازگاری را ایجاد و رسوب و خورندگی‌ها را برطرف کرد.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: در حال حاضر بخش انتقال پساب به صورت قطعی تعیین تکلیف شده و موردی که در حال حاضر به دنبال آن هستیم توسعه این مجتمع است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت: طی دیداری که با رئیس جمهور داشته ام موضوع طرح توسعه این مجتمع را مطرح کرده ام و درخواستم از رئیس جمهور این بوده تا به مسئولان شستا و یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای اجرای این پروژه تاکید داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی