تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
در واکنش به همکاری نظامی با مسکو مطرح شد

اوکراین: به ایران گفتیم از کارتان دست بکشید

دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین درباره همکاری فنی - نظامی میان ایران و روسیه گفت: پیام ما به طرف ایرانی بسیار واضح بوده است. ابتدا به آن‌ها گفتیم که یا از کارتان دست بکشید یا با تبعات جدی مواجه خواهیم شد. سپس به آن‌ها گفتیم که مهم نیست منافع ارسال پهپاد و تسلیحات به روسیه چه باشد، چراکه تبعات منفی این همکاری بر منافع آن سنگینی می‌کند.

کد خبر: ۱۴۱۵۵۷
۲۰:۰۸ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

اوکراین: همکاری ایران و روسیه، تبعات منفی به دنبال دارد

دیدارنیوز: وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که تبعات منفی همکاری فنی - نظامی میان ایران و روسیه از منافع آن بیشتر است.

دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین روز سه‌شنبه گفت: ما از نزدیک گام ایران در خصوص همکاری فنی نظامی این کشور با روسیه را دنبال می‌کنیم. تمامی استدلال‌های منطقی می‌گویند که این همکاری باید فورا خاتمه پیدا کند. ما تصمیم نهایی تهران را بررسی و مطابق با آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: پیام ما به طرف ایرانی بسیار واضح بوده است. ابتدا به آن‌ها گفتیم که یا از کارتان دست بکشید یا با تبعات جدی مواجه خواهیم شد. سپس به آن‌ها گفتیم که مهم نیست منافع ارسال پهپاد و تسلیحات به روسیه چه باشد، چراکه تبعات منفی این همکاری بر منافع آن سنگینی می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی