تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین وضعیت اجرای کالابرگ و درآمدهای مالیاتی

محسن رضایی، دبیر ستاد اقتصادی دولت توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای کالابرگ و درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال آینده ارایه کرد.

کد خبر: ۱۴۱۴۹۵
۱۸:۵۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

آخرین وضعیت اجرای کالابرگ از زبان محسن رضایی

دیدارنیوز: دبیر ستاد اقتصادی دولت آخرین وضعیت اجرای کالابرگ و همچنین وضعیت درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال آینده را تشریح کرد.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران درمورد میزان درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال آینده گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد بلکه با افزایش جدید مودیان مالیاتی سعی می‌کنیم درآمد مالیاتی را افزایش دهیم.

وی افزود: نرخ مالیات همان ۲۰ درصد خواهد بود، اما شناسایی فرار‌های مالیاتی را افزایش خواهیم داد.

رضایی با اشاره به اینکه کالا برگ الکترونیکی در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: این کالا برگ‌ها بعد از مرحله آزمایشی در کشور به مرحله اجرا می‌رسد. طرح کالابرگ به صورت آزمایشی در سه استان در حال اجرا است و اجرای آن در کل کشور بستگی به رفع ایرادات آن دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی