تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران اعلام کرد

چرا دولت قیمت «تخم‌مرغ» را تغییر نمی‌دهد؟

ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه وقتی قیمت هر کیلو تخم‌مرغ ۳۸ هزار تومان باشد هر شانه ۳۰ عددی از آن با احتساب هزینه‌های جانبی باید بیش از ۹۰ هزار تومان باشد.، گفت: برای ما نیز این سوال پیش آمده است که چرا دولت قیمت تخم‌مرغ را تغییر نمی‌دهد. مساله این است که وقتی قیمت‌ها آزاد شده قیمت کالا‌ها نیز باید بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

کد خبر: ۱۴۱۳۴۶
۱۴:۰۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

چرا دولت قیمت «تخم‌مرغ» را تغییر نمی‌دهد؟

دیدارنیوز: رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با اشاره به اینکه سرانه مصرف تخم‌مرغ در کشور ۱۵ کیلو است، اعلام کرد که قیمت تمام شده هر کیلو تخم‌مرغ برای مرغداران ۴۳ هزار تومان بوده و این در حالیست که تخم‌مرغ در بازار با قیمت‌های پایین‌تر خرید و فروش می‌شود.

ناصر نبی پور، با بیان اینکه دولت قیمت جدیدی برای تخم‌مرغ اعلام نکرده و بازار قیمت‌ها را تغییر داده است، گفت: در ۱۰ تا ۱۵ روز گذشته قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در مرغداری‌ها ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و به ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

وی ادامه داد: وقتی قیمت هر کیلو تخم‌مرغ ۳۸ هزار تومان باشد هر شانه ۳۰ عددی از آن با احتساب هزینه‌های جانبی باید بیش از ۹۰ هزار تومان باشد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران اضافه کرد: برای ما نیز این سوال پیش آمده است که چرا دولت قیمت تخم‌مرغ را تغییر نمی‌دهد. مساله این است که وقتی قیمت‌ها آزاد شده قیمت کالا‌ها نیز باید بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی تصریح کرد: امروزه قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ برای مرغداران ۴۳ هزار تومان است و مرغدار باید با احتساب سود ۴۸ هزار تومان بفروشد.

نبی‌پور با بیان اینکه روزانه ۳۲۰۰تن تخم‌مرغ و ماهانه بیش از ۹۰ هزار تن تخم‌مرغ تولید می‌شود، گفت: تا شب عید ۵۰ تا ۶۰ هزار تن مازاد تخم‌مرغ خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: مصرف تخم مرغ بالاتر رفته است و سرانه مصرف تخم‌مرغ در کشور به ۱۵ کیلو رسیده، زیرا تخم‌مرغ ارزانترین پروتئین است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی