تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احضار سفیر آلمان پس از نشست شورای حقوق بشر

وزارت خارجه ایران پس از پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویداد‌های اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله‌جویانه، سفیر آلمان در تهران را به وزارت امور خارجه احضار کرد.

کد خبر: ۱۴۱۰۹۳
۱۰:۳۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

احضار سفیر آلمان پس از نشست شورای حقوق بشر

دیدارنیوز: در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویداد‌های اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله‌جویانه و بی‌پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل، سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.

در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی به سفیر این کشور ابلاغ گردید.

همچنین به سفیر آلمان گفته شد قطعنامه اخیر نشست ویژه شورای حقوق بشر گامی اشتباه بر اساس رویکردی کاملا سیاسی و ابزاری نسبت به حقوق بشر و از اساس مردود است و جمهوری اسلامی ایران با هر ساز و کاری که بر مبنای آن تعریف شده، همکاری نخواهد کرد.

همچنین تصریح گردید همراهی آلمان و سایر کشور‌های اروپایی با تحریم‌های یکجانبه آمریکا که موجب نقض فاحش حقوق بشر مردم ایران گردیده، این کشور‌ها را فاقد هر گونه وجاهت و صلاحیت برای طرح ادعا‌های حقوق بشری می‌سازد.

سفیر آلمان اظهار داشت: مراتب را در اسرع وقت به مقامات کشورش منعکس خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی