تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

کونسیسائو: «طارمی» شرایط را درک می‌کند

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو درباره نمایش ستاره ایرانی در جام جهانی گفت: طارمی مقابل انگلیس در شرایطی بود که به آن عادت داشت و بازیکنی بسیار هوشمند است. این مهاجم درک می‌کند که شرایط چگونه پیش می‌رود و سریع عمل می‌کند.

کد خبر: ۱۴۰۹۳۳
۱۱:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

کونسیسائو: «طارمی» شرایط را درک می‌کند

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پورتو عملکرد مهاجم ایرانی تیمش مقابل تیم ملی انگلیس را ستود.

مهدی طارمی در دیدار نخست تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که به شکست سنگین و تاریخی ۶ بر ۲ مقابل انگلیس انجامید، دو بار دروازه سه‌شیر را باز کرد.

پس از این درخشش، رسانه‌های اروپایی گزارش‌هایی در مورد ابراز تمایل باشگاه‌های چلسی، تاتنهام، میلان و منچستریونایتد به طارمی نوشتند. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو هم در گفت‌وگویی که روزنامه آبولای پرتغال منتشر کرده است، به این مسئله واکنش نشان داد.

سرمربی پورتو در مورد اینکه کوسه‌ها (لفظی که برای تیم‌های بزرگ اروپایی استفاده می‌شود) برای جذب طارمی و استاکیو (بازیکن کانادایی پورتو) تلاش می‌کنند، اظهار داشت: پورتو خودش در تاریخ یکی از کوسه‌ها بوده است. عملکرد طارمی را دوست داشتم و به نظرم او مانند خودش بود.

کونسیسائو با بیان اینکه از دیدن بازیکنان پورتو در این سطح بالا خوشحال است، تصریح کرد: مهدی مقابل انگلیس در شرایطی بود که به آن عادت داشت و بازیکنی بسیار هوشمند است. این مهاجم درک می‌کند که شرایط چگونه پیش می‌رود و سریع عمل می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی