تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در حال پیگیری درخواست پزشکان زن متاهل برای گذراندن طرح پزشکی‌شان هستیم

خزعلی: جلساتی را با فعالان سیاسی زن اصلاح‌طلب و اصولگرا داشته‌ایم

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا باتوجه به مسائل چند وقت اخیر کشور با فعالان سیاسی زن جلساتی داشته‌اید، عنوان کرد: بله؛ جلسات متعددی را برگزار کردیم البته انتخاب نکردیم. چند ماه پیش با فعالان اصولگرا و اصلاح‌طلب خانم و همچنین با گروه‌ها و جمعیت‌هایی که نخبه هستند، جلساتی داشتیم.

کد خبر: ۱۴۰۹۲۳
۱۰:۰۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

خزعلی: جلساتی را با فعالان سیاسی زن اصلاح‌طلب و اصولگرا داشته‌ایم

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: در حال پیگیری درخواست پزشکان زن متاهل برای گذراندن طرح پزشکی‌شان هستیم و بحث‌های بسیاری در این زمینه داشته‌ایم.

انسیه خزعلی، درباره مشکلات پزشکان متاهل زن برای گذراندن طرح پزشکی خودشان در مناطق دور افتاده و به دور خانواده گفت: مشکل این است که می‌گویند طرح‌های این پزشکان عمدتا در بخش محرومان است.

معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای این مسئله بسیار بحث کردیم، بسیار نامه نوشتیم و بسیار پیگیری انجام دادیم. مسئله‌ای که وزارت بهداشت و درمان مطرح می‌کند این است که اگر این پزشکان از منطقه محروم به مناطق غیرمحروم مانند مراکز و یا شهر‌های بزرگ بروند، مناطق محروم از وجود این پزشکان خالی می‌شود و مشکل ما مضاعف می‌گردد.

وی با اشاره این‌که این پزشکان روز اول این تعهد را داده‌اند، تاکید کرد: ما در حال تلاش هستیم، اما فکر کنید آن مناطق محروم را باید چه کار کنیم؟ در سفر‌های استانی می‌گویند با کمبود پزشک خصوصاً در شهر‌های کوچک مواجه هستیم.

خزعلی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آیا باتوجه به مسائل چند وقت اخیر کشور با فعالان سیاسی زن جلساتی داشته‌اید، عنوان کرد: بله؛ جلسات متعددی را برگزار کردیم البته انتخاب نکردیم. چند ماه پیش با فعالان اصولگرا و اصلاح‌طلب خانم و همچنین با گروه‌ها و جمعیت‌هایی که نخبه هستند، جلساتی داشتیم.

وی افزود: جلساتی را با صاحب نظران در مسائل زنان داشته‌ایم و بعد از این هم خواهیم داشت به طور مثال هفته آینده با کارآفرینان جلسه خواهیم داشت.

معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: دیدگاه‌ها را گرفته‌ایم و به دولت منتقل کرده‌ایم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی