تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مجلس هنگام حذف ارز ترجیحی مراعات دارو، نهاده‌های دامی و تجهیزات پزشکی را نکرد

پزشکیان: شرایط فعلی نتیجه حذف تجربه پیشینیان و آوردن صفر کیلومتر‌ها است

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما را که قبول ندارند و نمی‌آیند از ما کسی را بیاورند. حال هم می‌گویند این‌ها بد هستند، می‌آیند آدم‌هایی را می‌آورند که تجربه کمتر، مهارت کمتر و علم کمتری دارند و نتیجه‌اش همین می‌شود که اتفاق افتاده است. به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰۵۷۲
۱۰:۰۴ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱

پزشکیان: شرایط فعلی نتیجه حذف تجربه پیشینیان و آوردن صفر کیلومتر‌ها است

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر مجلس بخواهد از تصمیم خود درباره حذف ارز ترجیحی بازگردد، باید دید آیا ارز داریم یا خیر، وقتی ارز نداریم چه می‌خواهیم کنیم؟

مسعود پزشکیان، درباره این‌که بعضی‌ها از این گلایه دارند که در برخی موارد خواست عمومی چندان برای مسئولان حائز اهمیت نیست؛ به طوری که در مسئله انتخاب رئیس سازمان مناطق آزاد و یا تیم مذاکره‌کننده و امثال این تصمیمات مشاهده می‌کنیم افرادی را به کار می‌گیرند که چندان اعتقادی به جایگاه و مسندی که قرار گرفته‌اند ندارند، گفت: تنها به دولت ربطی ندارد، این‌ها یک تیمی دارند. بالاخره گفته شده گذشته‌ها بد هستند و مدیریت‌شان هم بد است، بچه‌های مذهبی، انقلابی یا غیرانقلابی و یا هر چیزی که می‌گویند همین بوده که در چنته داشتند و ارائه دادند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: ما را که قبول ندارند و نمی‌آیند از ما کسی را بیاورند. حال هم می‌گویند این‌ها بد هستند، می‌آیند آدم‌هایی را می‌آورند که تجربه کمتر، مهارت کمتر و علم کمتری دارند و نتیجه‌اش همین می‌شود که اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.

پزشکیان درباره این‌که در بحث دارو ۲ بار به طور جدی در مجلس صحبت شده، اما به نتیجه‌ای نرسیده است تا چه زمانی باید شاهد این وضعیت باشیم، بیان کرد: این بحث‌ها هم در دولت و هم در مجلس فایده‌ای ندارد. مجلس زمانی که خودش داشت درباره ارز تصمیم می‌گرفت، می‌توانست درست تصمیم بگیرد، هنگامی که مجلس آمد و خواست ارز ترجیحی را کلا حذف کند و مراعات نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی را نکرد، نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم.

وی درخصوص اینکه باتوجه به نتایج به دست آمده آیا مجلس نمی‌خواهد از این تصمیم بازگردد، گفت: بازگشتن هم به این برمی‌گردد که آیا این‌ها ارز دارند؟ صحبت بعدی، داشتن آن ارز است، وقتی ارز نداریم، می‌خواهیم چه کنیم؟

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی