تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

آماده‌باش تیم‌های امدادی هلال احمر خوزستان

در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان خوزستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از آماده باش کامل تیم‌های امدادی این جمعیت خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۴۸۶
۱۰:۲۹ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

آماده‌باش تیم‌های امدادی هلال احمر خوزستان

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش کامل تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روز‌های پایانی هفته خبر داد.

به نقل از سایت جمعیت هلال احمر خوزستان، وحید شعبانی اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال ورود سامانه بارشی گسترده از امروز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری به استان خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در مسیل‌ها و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی، تمام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: تمام توان لجستیک امدادی در پایگاه‌های عملیاتی و شعب هلال احمر آماده به کار شده و تیم‌های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخگویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات به متاثرین از شرایط ناپایدار جوی پیش بینی شده هستند.

وی همچنین از هم استانی‌های عزیز خواست با جدی گرفتن اخطار‌های عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و قرار نگرفتن در معرض برخورد صاقه در مناطق کوهستانی همچون همیشه همکاری لازم را با تیم‌های امدادرسان داشته و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات از طریق شماره گیری شماره ۱۱۲ مراتب را اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی