تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

رنج بیماران دیالیزی گلستان از کمبود امکانات

مدیر انجمن بیماران کلیوی استان گلستان به کمبود امکانات برای بیماران کلیوی و دیالیزی اشاره کرد و از فرسودگی ۴۰ درصدی دستگاه‌های دیالیز استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۳۸۹
۱۹:۲۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

رنج بیماران دیالیزی گلستان از کمبود امکانات

دیدارنیوز: حسین بزی امروز دوشنبه ۲۳ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حدود ۴۰ درصد از دستگاه‌های دیالیز استان گلستان فرسوده است و دیالیز با این دستگاه‌های فرسوده برای بیماران آزاردهنده است.

وی خواستار کمک خیرین برای تجهیز و به روزرسانی دستگاه‌های دیالیز استان گلستان شد و افزود: مشکلات مربوط به حوزه دیالیز به ویژه در شهرستان گرگان پررنگ‌تر از سایر نقاط استان گلستان است به ویژه که با کمبود فضا مواجه هستیم و مردم برای انجام دو الی سه نوبت دیالیز مجبور به مراجعه به شهرستان گنبدکاووس و دیگر شهر‌ها هستند.

مدیر انجمن بیماران کلیوی استان گلستان از وجود ۱۴ بخش دیالیز در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: یک هزار و ۴۰ بیمار در استان گلستان تحت دیالیز قرار دارند و اکثر این بیماران با مشکلات مالی و گرفتاری‌های ناشی از بیمار دست و پنجه نرم می‌کنند که نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستند.

بزی خاطرنشان کرد: خیرین و دستگاه‌های دولتی نسبت به بیماران کلیوی به ویژه دیالیزی نگاه ویژه تری داشته باشند، متأسفانه دارو‌های مربوط به این بیماران گران است و این مسئله آن‌ها را دچار مشکل کرده است.

وی از وجود ۱۴ بخش دیالیز در استان گلستان خبر داد و از نیکوکاران خواست؛ کمک‌های نقدی خود را برای کمک به بیماران دیالیزی از طریق شماره ۳۱۰۱۰۶۳۹۷۵ در بانک تجارت واریز کنند.

مدیر انجمن بیماران کلیوی استان گلستان به هزینه بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی برای جراحی پیوند کلیه اشاره کرد و افزود: حدود ۵۷۰ بیمار در گلستان تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفتند و با توجه به افزایش قابل توجه هزینه جراحی پیوند کلیه، بیماران این بخش نیاز به حمایت دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی