تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

مهار آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد درباره آتش سوزی مهیب در یک انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال این شهر گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر: ۱۴۰۳۴۸
۱۲:۰۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

مهار آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی در مشهد

دیدارنیوز: معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفسگیر ۷۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال این شهر خبر داد.

به نقل از سایت سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: بامداد امروز دوشنبه در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله ۷۰ آتش نشان و نجاتگر را به همراه ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه توربوفن به محل حادثه در خیابان شهید طرحچی مشهد اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت میانی این انبار بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش نشانان پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نبود سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در این انبار منجر به گسترش و توسعه این حریق شده بود که این اتفاق خسارات مالی زیادی را به مالک مجموعه تحمیل کرد.

آتشپاد دوم رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی