تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

حضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه و تحلیل فنی بازی انگلیس! +تصاویر

پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، امروز یکشنبه اعضای تیم ملی در اقدامی جالب و تحسین‌برانگیز به خیریه بهشت امام رضا (ع) رفتند تا صحنه‌های شاد و شیرینی بین ملی‌پوشان و کودکان، نوجوانان و .. رقم بخورد.

کد خبر: ۱۴۰۳۰۷
۱۸:۰۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

حضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویر

دیدارنیوز: سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند و با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در این خیریه دیدار صمیمی برگزار کردند.

کی‌روش در ابتدا خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: بچه‌ها ببینید هواداران واقعی شما چه کسانی هستند.

او سپس رو به کودکان حاضر در این خیریه گفت: توقع شما از بازیکنان تیم ملی چیست که آن‌ها گفتند: دوست داریم محکم و خوب بازی کنید تا دل مردم شاد شود.

جالب اینکه چند نفر از بچه‌های خیریه درباره بازی‌های پیش‌روی تیم ملی با سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداختند و حتی تحلیل‌های فنی خود را درباره بازی با انگلیس ارائه کردند.

بازیکنان تیم ملی نیز با اهدای لباس‌های ایران به آن‌ها قول دادند که از این پس فرصت بیشتری برای دیدار با آن‌ها اختصاص دهند.

حضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویرحضور کی‌روش و ملی‌پوشان در یک خیریه +تصاویر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی