تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

«بخارست» از سه‌شنبه روی‌ پرده می‌رود

بعد از مطرح شدن شائبه‌هایی مبنی بر منتفی شدن اکران بخارست، این فیلم طی قرار قبلی، از این هفته به روی پرده می‌رود. انتظار می‌رود با نمایش بخارست، مخاطبان بسیاری پس از ۲ ماه به سینما‌ها بروند.

کد خبر: ۱۴۰۲۸۴
۱۱:۵۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

بخارست از سه‌شنبه روی‌ پرده می‌رود

دیدارنیوز: پس از بحث‌های فراوان درباره اکران شدن یا نشدن فیلم سینمایی بخارست حالا شنیده‌های ما حکایت از این دارد که این فیلم قطعا از سه‌شنبه این هفته، در سینما‌های سراسر کشور به روی پرده می‌رود.

شائبه‌ها از اواخر هفته گذشته و با طرح این مساله که سهام‌داران خرد فیلم، از اکران در شرایط فعلی ناراضی هستند، بر سر زبان‌ها افتاد.

بخارست نخستین فیلم پرمخاطبی است که پس از ۲ ماه رکود سینمایی به روی پرده می‌رود.

مسعود اطیابی یک‌بار در تیرماه سال گذشته که کمتر کارگردانی حاضر به نمایش فیلم پرمخاطب خود می‌شد، با نمایش فیلم دینامیت، موجی از مخاطبان را به سینما‌ها فرستاد. دینامیت در سال گذشته بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان فروخت.

انفرادی؛ دیگر ساخته اطیابی که از ۷ اردیبهشت امسال به روی پرده رفت نیز تا امروز نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان فروش داشته است.

در کمدی بخارست، حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی بازی کرده‌اند.

انتظار می‌رود با نمایش بخارست، مخاطبان بسیاری پس از ۲ ماه به سینما‌ها بروند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی