تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ترامپ و بازهم ادعای «تقلب»!

به نظر می‌رسد هر انتخاباتی که دونالد ترامپ یا حزبش در آن حضور داشته باشند و نتیجه دلخواه او کسب نشود، با تقلب همراه بوده و او باید مسوولان آمریکایی را زیر سوال ببرد.

کد خبر: ۱۴۰۲۷۴
۱۱:۰۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ترامپ و بازهم ادعای «تقلب»!

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همچنان اصرار دارد که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور با تقلب او را در سال ۲۰۲۰ شکست داده می‌گوید در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نیز دموکرات‌ها با تقلب پیروز سنا شدند.

به نقل از رویترز، با پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات سنا و کسب اکثریت در این نهاد قانون‌گذاری در آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرد در این دور از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره هم تقلب صورت گرفته و نامزد‌های جمهوری‌خواه با تقلب دموکرات‌ها در سنا شکست خورده‌اند.

ترامپ با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: آن‌ها دوباره در حال فعالیت هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در حوزه‌های اخذ رأی متعددی کار نمی‌کرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در در صف منتظر باشند و خسته شوند… (به این ترتیب) هزاران نفر از صف‌های رأی‌گیری خارج شدند و رأی نداند.

وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران انتخابات به دنبال پیروزی دموکرات‌ها در ایالت آریزونا بودند افزود: این یک کلاهبرداری و تقلب در رأی‌گیری است و هیچ تفاوتی با پرکردن صندوق‌های رأی ندارد».

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی