تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ امیدواری مقام ایرانی و نگرانی قاهره/ آخرین خبر از جستجوها +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ امیدواری مقام ایرانی و نگرانی قاهره/ آخرین خبر از جستجوها +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

گفتگوی رئیسی و پوتین؛ استقبال از تقویت همکاری‌های اقتصادی

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر امروز شنبه در پاسخ به تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از تمایل مسکو برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

کد خبر: ۱۴۰۲۴۵
۲۱:۴۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

گفتگوی رئیسی و پوتین؛ تقویت همکاری‌های پایدار اقتصادی در منطقه اوراسیا

دیدارنیوز: رئیس جمهور با استقبال از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، گسترش پیوند‌های زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز شنبه در پاسخ به تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد و گسترش پیوند‌های زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش رفت و آمد‌های دیپلماتیک و اقتصادی میان دو کشور، رایزنی‌های سیاسی و اقتصادی را در ارتقای سطح روابط و تقویت همکاری‌های فیمابین حائز اهمیت دانست.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی با تاکید بر جایگاه ویژه جغرافیایی ایران، کریدور شمال –جنوب را در کاهش زمان و هزینه‌های حمل بار موثر دانست و گفت: این مسیر ترانزیتی به مسیری جذاب برای اقتصاد و تجارت در جهان تبدیل خواهد شد.

پوتین همچنین با اشاره به سفر هیئت ۱۰۰ نفره تجاری روسیه به تهران به‌عنوان سفر سومین هیئت بزرگ اقتصادی روسی به ایران خاطرنشان کرد: ایران و روسیه ظرفیت‌ها و زمینه‌های فراوانی برای گسترش تعاملات با یکدیگر دارند.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به حادثه تروریستی شیراز یک بار دیگر با دولت و ملت ایران ابراز همدردی و تروریسم را در هر شکلی محکوم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی