تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
افاضات اضافه

تا خواص‌الدوله همه جوره همه جای عوام است گاو شیرده نمی‌شویم

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، عوام‌الملک موضوعات و نکات جالبی در سخنان و سخنرانی‌های برخی خواص پیدا کرده که ارزش نوشتن شرح و حاشیه‌نگاری دارد، از قیمت مرغ تا پلیس اسب سوار...

کد خبر: ۱۴۰۱۷۴
۱۷:۳۲ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱

افاضات اضافه

 

دیدارنیوز ـ عوام‌الملک: 

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

محسن، معاون اقتصادی خواص‌الدوله اعلام کرد روز به روز وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است. خیلی خوشحال شدم. راست می‌گوید. دلار دارد به شدت گران می‌شود و این به خاطر آن است که آمریکا دچار تورم شده و دیر یا زود فروپاشی می‌کند. ابراهیم به جو جواب داد و گفت ما گاو شیرده نمی‌شویم.‌ انتظار داشتم جو در پاسخ بپرسد چرا نمی‌شوید؟ اما معلوم بود جواب سریع، فوری و انقلابی ابراهیم باعث شده است که زبانش بند بیاید. معلوم است اخیرا ابراهیم در زمینه جانوران و حشرات در حال مطالعه است چون درباره مگس و گاو و انواع جانوران اطلاعات خوبی پیدا کرده و در سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند. فیلم صحبت‌های نماینده خوب و شایسته کشورمان در مجمع ملل متحد را دیدم. به شکل فصیح و مسلطی با زبان انگلیسی مواضع اصولی ما را به جهانیان نشان داد.‌ بزرگوار رشتی اعلام کرد دشمنان می‌خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند اما خواص‌الدوله بازار را مدیریت کردند. باید خدا را شکر کنیم. اگر دوره حسن بود یک اسحاقی پیدا می‌شد خودش دلار را گران می‌کرد و به ۴۲۰۰ تومان می‌رساند تا نقشه‌های دشمن اجرا شود. ابراهیم متشکریم.

شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

بهرام درباره کسانی که می‌خواهند برای مسابقات جام‌جهانی به قطر بروند توصیه مهمی داشت و گفت حتما تست کرونایشان باید مثبت باشد چون در آنجا افراد زیادی از سراسر جهان می‌آیند. نکته عمیقی‌ست. باید با آمادگی به قطر رفت که اجنبی‌ها نتوانند توطئه کنند و کرونایشان را به ایرانی‌ها بدهند. اخبار راه‌پیمایی‌های بزرگ عوام برای کوبیدن مشت محکم بر پوزه آمریکا را خواندم. جمعیت آنقدر زیاد بود که خبرگزاری بودجه‌بگیر اعلام کرد ده میلیون نفر شرکت کرده‌اند و روزنامه بودجه‌بگیر دولت گفت بین هجده تا بیست میلیون نفر آمده‌اند. هر دو عدد خوب است. اصولا از یک حدی به بعد هر چه بیشتر باشد فرقی ندارد. هم نویسنده خوشش می‌آید و هم خواننده. صحبت‌های ابراهیم در جمع دانش‌آموزان را خواندم. اعلام کرد ایران پیشرفت‌های بسیاری دارد که حتی نخبگان اطلاع دقیقی از آن‌ها ندارند. خبر مهمی‌ست. واقعا هم نباید همه پیشرفت‌ها را همه عوام و حتی نخبگان بدانند و بفهمند. همین که چند نفر از خواص بدانند کافی‌ست. جلوی توطئه دشمن را می‌گیرد اما لذتش برای عوام است. حسین اعلام کرد که ماه‌ها قبل از تجاوز اوکراین به روسیه پهپاد داده بودیم. چقدر خوب. اگر این کار نشده بود شاید تا الان بخش‌هایی از روسیه به دست اوکراینی‌ها افتاده بود. احتمالا این ماجرا هم یکی از آن پیشرفت‌هایی بوده که حتی نخبگان از آن بی‌خبر بوده‌اند. آخر شب تصاویری از ورود دانشجویان دانشگاه شریف به دانشگاه دیدم. خوشبختانه به شکل مناسبی کیف‌ها و کوله‌هایشان بررسی می‌شد که وسایل خطرناکی مثل سفره یکبار مصرف و امثالهم با خودشان نبرند. کار خوبی‌ست. باعث ایجاد امنیت در دانشگاه می‌شود. اگر بشود شرایطی فراهم کرد که در همه دانشگاه‌ها افراد هم موقع ورود و هم موقع خروج، تفتیش بدنی و انگشت‌نگاری و اسکن چهره بشوند و اگر مشکلی بود از همان دانشگاه به محل‌های امن منتقل بشوند از نظر امنیت دانشگاه خیلی خوب خواهد بود.

یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

حسین که از خواص خیلی خوب است اعلام کرد اگر مانند نیروهای نظامی و امنیتی اروپا و آمریکا برخورد می‌شد قضایای اخیر در همان یکی دو روز اول جمع شده بود. راست می‌گوید. ای کاش کرده بودند. بالاخره غربی‌ها ممکن است یک چیزهاییشان هم خوب باشد. نطق معین‌الدین، خواص‌المله چابهار را شنیدم. متاسفانه الکی سر و صدا می‌کرد. خیلی از خواص‌المله‌ها هم دو دو می‌کردند. احتمالا منظورشان این بود که بهتر است به جای نطق کردن بدود. یکی از خواص‌المله هم هی اسمش را صدا می‌کرد اما معین‌الدین گوش نمی‌داد. به همین خاطر هم همان خواص‌المله چندین بار گفت قطع کنید! بلندگو را قطع کنید و بعد یکی دیگر از خواص‌المله‌ها از معین‌الدین تشکر کرد و گفت نفر بعدی. واقعا کار معین‌الدین عجیب بود. به جای اینکه به فکر حل مشکلاتی باشد که حسن و اسحاق و غربی‌ها ایجاد کرده‌اند داشت درباره سیستان و بلوچستان یک سری داستان‌های تاریخی تعریف می‌کرد. تصاویری از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی دیدم. متاسفانه باز هم همان مشکلات مربوط به قهرمانی تیم استقلال تکرار شد. خواص باید فکری به حال آموزش شادی کردن به ورزشکاران بکنند. چون آنقدر عجیب و غریب از قهرمان شدنشان خوشحالی می‌کند که تلویزیون بودجه‌بگیر مجبور می‌شود با صرف کلی هزینه تصویر همه ورزشکاران به جز کسی که جام را بالا می‌برد به شکل ثابت نشان دهد. حالا یک جام بردن که اینقدر بالا و پایین پریدن و حرکات موزون ندارد. آقای سردار، رییس نظمیه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد در استرالیا نسوان نمی‌توانند با دامن در جلسه امتحان حاضر شوند و در بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی لاک زدن نسوان باعث اخراجشان می‌شود و در نود درصد از دانشگاه‌های آمریکا پوشیدن شلوار جین ممنوع است. غربی‌ها از یک طرف دامن و شلوار جین و لاک را برای نسوان ممنوع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند پوشش خودشان را انتخاب کنند و از طرف دیگر آنطور برخوردهای نظامی‌ و امنیتی انجام می‌دهند. بد نیست به فکر نجات دادن عوام غربی باشم. بالاخره عوام‌الملک که نمی‌تواند محدود به مرزهای یک کشور شود. یک روز هم باید بگویم عوام‌الملک پیشرفت‌هایی برای عوام جهان ایجاد کرده که حتی نخبگان عوام هم خبر ندارند.

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

گزارش‌هایی درباره قیمت مرغ به دستم رسید. جواد، خواص‌الدوله امور فلاحت اعلام کرد برای اینکه عوام توانایی خرید مرغ داشته باشند مرغ را در بسته‌بندی‌های دو کیلویی عرضه می‌کنند. کار خوبی‌ست‌. هر چیزی را باید به اندازه خورد و گرنه باعث می‌شود تخمش را ملخ بخورد. اصولا عوام باید سعی کنند مراقب نگرانی‌های خواص باشند. خواص هم باید سعی کنند هر مرغ را طوری بسته‌بندی و قیمت‌گذاری کنند که به ده‌ها خانواده برسد. هم مرغ‌ها کمتر کشته می‌شوند و هم روحیه جمعی تقویت می‌شود. وحید، معاون امور شباب خواص‌الدوله گفت که اروپا در آستانه فروپاشی‌ست و ما مشت آخر را به آمریکا می‌زنیم. خبر مهم و خوبی‌ست. ای کاش خواص از عوام نظرخواهی کنند که دوست دارند مشت آخر دقیقا به کجای آمریکا بخورد. درست است که خواص این همه سال زحمت کشیده‌اند که آمریکا را به مرحله خوردن مشت آخر برسانند اما لازم است عوام هم احساس مسوولیت داشته باشند و لااقل درباره جای زدنش به خواص مشورت بدهند. همه کارها را که نباید خواص به تنهایی انجام بدهند. آخر شب تصاویری از عده‌ای از آژان‌ها و نظمیه‌ها روی اسب دیدم. خیلی تماشایی بود. معلوم است که می‌خواهند مثل غربی‌ها برخورد کنند تا این قضایای اخیر جمع شود. خیالم راحت شد. دستشان درد نکند.

سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱

گزارش‌هایی درباره کمبود دارو خواندم. صحت ندارد. کار غربی‌هاست و می‌خواهند عوام را نگران کنند. ما همه چیز داریم. حتی اگر داروهای مشکوک غربی هم کم شود مشکلی ایجاد نمی‌شود. انواع گیاهان و روغن‌های گیاهی را داریم و استفاده می‌کنیم. مگر در دوران کرونا که از اساس کار آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود نکردیم. مسعود، خواص‌الدوله امور برنامه و بودجه اعلام کرد به خاطر افزایش نیافتن قیمت حامل‌های انرژی ۲۰۰هزار میلیارد تومان عدم تحقق بودجه داریم و نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم. تعجب می‌کنم. مگر قرار بود از آسمان بیاورند؟ زمین چه اشکالی دارد؟ عوام به درد همین روزهای سخت خواص می‌خورند. باید به خواص کمک کنند. ۲۰۰هزار میلیارد تومان که چیزی نیست. حتی اگر خواص صلاح می‌دانند قیمت حامل‌های انرژی را هم زیاد بکنند باید بکنند. عوام پولش را می‌دهند. علی، سخنگوی خواص‌الدوله اعلام کرد در قضایای اخیر خواص‌الدوله می‌توانستند دستور بدهند از گلوله جنگی استفاده شود اما این کار را نکردند. واقعا جای تشکر دارد. این شبیه همان حرف‌های حسین است. از برخورد کردن به شکل نظمیه‌ها و امنیه‌ها فقط اسب‌سواری را استفاده کردند. عوام باید طومار تشکر از این خواص مهربان را زودتر تهیه کنند.

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

نتایج به اصطلاح انتخابات آمریکا را دنبال کردم‌. ظاهرا جمهوری‌خواهان در این نمایش توانسته‌اند از دموکرات‌ها جلو بیفتند. نشان می‌دهد نارضایتی بین عوام آمریکا خیلی بالا رفته و فروپاشی آن‌ها نزدیک است. همانطور که وحید گفته بود باید آماده زدن مشت آخر باشیم. علی‌اصغر، خواص‌المله دلاور سبزوار که اتفاقا جزو گزینه‌های احتمالی برای زدن مشت آخر به آمریکاست اعلام کرد اگر ابراهیم درباره هر مساله‌ای به جز حجاب و برجام درخواست رفراندوم بدهد شاید خواص‌المله قبول کنند. خیلی خوب و مهم است. عوام باید یک طومار تشکر هم برای این پیشنهاد مهربانانه علی‌اصغر تهیه کنند. اگر هم بشود در مورد موضوعش به خواص مشورت بدهند. به عنوان عوام‌الملک پیشنهاد می‌کنم موضوع تشکر از خواص‌الدوله به خاطر عدم استفاده از گلوله جنگی و به جای آن، استفاده از اسب برای جمع کردن قضایای اخیر به رفراندوم گذاشته شود. علی، سخنگوی خواص‌الدوله اعلام کرد اینستاگرام مال دشمن است و تقصیر سیاست‌های غلط دوره حسن است که عوام سراغ رسانه‌های غیررسمی رفته‌اند. لابد مثل همیشه راست می‌گوید. اتفاقا یکی از عوام فیلم صحبت‌های علی با یکی از نسوان در دوران انتخابات ریاست خواص‌الدوله را برایم فرستاد که می‌گفت ابراهیم تنها رییس خواص‌الرعایای تاریخ از زمان مادها تاکنون است که در اینستاگرام صفحه دارد و دو میلیون نفر هم عضو صفحه‌اش هستند. اینکه ابراهیم در اینستاگرامی که مال دشمن است دو میلیون نفر را به دنبال خودش کشانده نشانه نفوذ کلام و محبوبیت اوست. به نظرم بهتر است در اینستاگرام هم مثل سایر جاهایی که مال دشمن است عوام حضور نداشته باشند و اجازه بدهند خواص برای آن‌ها مبارزه کنند. همین که عوام وسط مبارزه با دشمن، توی دست و پای خواص نباشند بهترین کمک است.

پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱

فیلم سخنرانی ابراهیم در پاکدشت را دیدم. مثل همیشه فریاد می‌زد تا آن عقبی‌ها هم بشنوند. خیلی مهم است که به فکر همه مخاطبانش هست. مثل اینکه می‌خواستند قطار پیشرفت کشور را از حرکت..............دچار توقف کنند. آن نقطه‌ها را گذاشتم که لحن ابراهیم درست منتقل شده باشد. بالاخره این خاطرات برای آیندگان است وگرنه الان که همه دارند می‌بینند. ابراهیم یک حرف مهم هم درباره نوع رابطه خواص‌الدوله با عوام زد و گفت خواص‌الدوله در کنار عوام، با عوام، از عوام، با عوام و در عوام است. در کنار عوام است. خیالم راحت شد. معلوم است خواص‌الدوله همه جوره در همه جای عوام است و همین باعث این رابطه تنگاتنگ عوام و خواص شده است. خبرگزاری بودجه‌بگیر پیشنهاد داد قطر در روزهای مسابقات جام‌جهانی، خبرنگاران ضدایرانی را بازداشت کند. ایده خیلی خوبی‌ست. قرار نیست حالا که مسابقات جام جهانی در همسایگی ما برگزار می‌شود بعضی فکر کنند می‌توانند بیایند نزدیک ما و هر جور دلشان می‌خواهد حرف بزنند و گزارش تهیه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی