تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نظرسنجی وزیر ارتباطات درباره آسیب‌های اینترنت بر رفتار کودکان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با طرح این پرسش که «آیا شما با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟»، درباره آسیب‌های اینترنت بر رفتار کودکان نظرسنجی گذاشت.

کد خبر: ۱۴۰۱۶
۰۸:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷
 
image.png

 

دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این نظرسنجی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده و نوشت:

«شاید شما هم پدر و مادرهایی را دیده باشید که در کنار خوشحالی از توانایی فرزندانشان در استفاده از تکنولوژی روز، نگران آسیبهای اینترنت بر رفتار آنها نیز هستند. آیا شما با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟

با بازنشر ما را یاری کنید

با بازنشر ما را یاری کنید#کودک_و_اینترنت

— MJ Azari Jahromi (@azarijahromi) November 8, 2018
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی