تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی +عکس

مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب (سه شنبه) در غیاب کارلوس کی‌روش در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۴
۲۲:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی +عکس

دیدارنیوز: مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی قطر برگزار شد.

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی امشب در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال در این مراسم حضور داشتند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: جام جهانی یکی از رویداد‌های مهم است که هر چهار سال یک بار در جهان برگزار می‌شود. صرف نظر از هر نتیجه‌ای، حضور در جام جهانی اتفاق مثبتی است. امسال هم تلاش من و تیم ملی این است که نتایج خوبی را رقم بزنیم.

سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: از سال ۱۳۲۹ که اولین بازی رسمی تیم ملی از نظر فیفا برگزار شد، ملی‌پوشان فوتبال ایران تلاش کردند افتخارآفرین باشند. سربلندی، شادی، غرور و هیجان را به خانواده‌ها و قلوب ملت عزیز ایران بیاورند. به ویژه در این دوره که فرزندان غیور وطن توانستند افتخار دیگری کسب کنند و سریع ترین صعود را در طی ادوار جام جهانی داشته باشند. به عنوان ورزشکاری که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را داشتم، پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور افتخار بزرگی است و تا پای جان برای ایران را شیر دختران و پسران دلاورمان که فرزندان راستین کشور هستند، به تمامی معنا، معنا کردند و جانانه می‌ایستند و افتخار را نصیب ایران عزیزمان می‌کنند. ما هم با تمام ظرفیت‌ها کنار فرزندان غیور و عزیزمان هستیم.

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی +عکس

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که در این مراسم غایب بود، در ویدیوی تصویری که در مراسم به نمایش درآمد، گفت: «در درجه اول بابت غیبت خود در این شب زیبا عذر می‌خواهم. مراتب تقدیر و تبریک خودم را به اهالی فوتبال ایران بابت سومین صعود پیاپی به جام جهانی اهدا می‌کنم. این یک دستاورد در فوتبال ایران است. خرسندم در مسیر جام جهانی اینجا هستم. بابت حضور در اینجا احساس افتخار می‌کنم. از اینکه هدایت ایران را در یک جام جهانی دیگر دارم، خوشحالم. ایمان دارم که بازیکنانم و دستیارانم و همه افراد حاضر در این سفر با بیشترین تلاش در خدمت تیم ملی هستند و برای کسب افتخار و غرور و شادی فوتبال ایران خواهند جنگید. آرزوی ما این است که برای مردم ایران شادی، افتخار و غرور بیاوریم و با رفتاری که از بازیکنان دیدم اطمینان دارم که به این هدف می‌رسیم.

بگذارید کلماتم را از همه افرادی که از ما حمایت کردند، به اتمام برسانم. ما در سطحی که همه انتظار دارند می‌جنگیم و بازی می‌کنیم. یک بار دیگر بابت فرصت حضور در جام جهانی تشکر می‌کنم. از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه عزیزانی که اینجا هستند خداحافظی می‌کنم.»

مجری برنامه اعلام کرد که کی‌روش به علت کسالت و ابتلا به آنفلوانزا در این برنامه حاضر نشد.

در ادامه وحید امیری میثاق نامه تیم ملی فوتبال ایران را قرائت کرد. سپس وحید امیری به نمایندگی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از زیر قرآن عبور کرد.

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی +عکس

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی +عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی