تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انجمن اسلامی شریف: لباس‌ شخصی‌ها فورا اخراج شوند

انجمن اسلامی دانشگاه شریف در بیانیه‌ای خواستار آزادی تمام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و اخراج فوری تمام نیرو‌های لباس شخصی این دانشگاه شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۵۲
۱۷:۴۷ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

انجمن اسلامی شریف: لباس‌ شخصی‌ها فورا اخراج شوند

دیدارنیوز: انجمن اسلامی دانشگاه شریف در بیانیه‌ای خواستار آزادی تمام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، بسته شدن پرونده تمام دانشجویان و اخراج فوری تمام نیرو‌های لباس شخصی این دانشگاه شد.

رسانه دانشگاه صنعتی شریف نوشت: تعدادی از دانشجویان شریف ظهر امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ با شرکت در تجمع اعتراضی در سالن استاد جباری دانشگاه، مطالبات خود را پیرامون حفظ استقلال دانشگاه، آزادی دانشجویان بازداشتی و لغو ممنوع‌الورودی همکلاسی‌های خود پیگیری کردند.

این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و جمعی از استادان در حمایت از دانشجویان معترض و مطالباتشان در این گردهمایی اعتراضی حضور داشتند.

اساتیدی چون آزادگان، اردلان، اجتهادی، فردوسی‌پور و شریفی زارچی از جمله حاضران در این برنامه بودند که به سخنرانی پرداختند.

همچنین بیانیه‌ انجمن اسلامی شریف در این تجمع قرائت شد:

۱. آزادی تمام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و بسته شدن پرونده تمام دانشجویان
۲. رفع ممنوع‌الورودی و تمام محدودیت‌های فراقانونی اعمال شده در این مدت
۳. اخراج فوری تمام نیرو‌های لباس شخصی که طی چند هفته گذشته به عنوان انتظامات وارد دانشگاه شدند.
۴. فراهم ساختن محیطی امن برای اعتراض دانشجویان

از مطالبات ذکر شده در این بیانیه بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی