تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نقاط حادثه‌خیز زنجان در مسیر اصلاح

زنجان رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۰ پروژه در راستای ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۴۰۰۴۰
۱۴:۲۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

نقاط حادثه‌خیز زنجان در مسیر اصلاح

 

دیدارنیوز: حسین اسکندری در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: ۱۰ پروژه در رابطه با نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است که ۳ پروژه به‌سازی و تعویض محور نوری به شریف‌آباد به طول ۲ کیلومتر، تعویض و بهسازی محور قیدار به حصار به طول ۴ کیلومتر و ساماندهی و احداث تقاطع زیرگذر سیدجمال‌الدین خرمدره پیشرفت ۹۸ یا ۹۹ درصدی داشته‌اند و یا پایان یافته‌اند.

وی افزود: از دیگر پروژه‌های ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان نیز که در حال انجام هستند، مشکلاتی همچون اعتبار دارند. در برخی مواقع، چون اعتبار کفاف پروژه را نمی‌دهد و کمی طول می‌کشد تا اعتبار لازم جمع شود موجب می‌شود تا اتمام پروژه طول بکشد و ادامه کار سخت‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور برای اجرای این طرح‌ها تخصیص یافته که اعتبار ۱۰ میلیاردی مختص محور قره‌پشتلو است و قرارداد‌های آن به مبلع ۲۰ میلیارد تومان بسته شده و کار‌های آن آغاز شده است.

رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه و حضور اکیپ‌های راه، ادامه داد: ۳۰ راهدارخانه در سطح محور‌های مواصلاتی استان داریم که با شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه اکیپ‌های مجهز راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شده و آماده حضور فعال در زمان‌هایی همچون وقوع بارش‌ها، بسته بودن راه و ... دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی