تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
فوتبال و فوتسال زنان هم آغاز شد

خاتون بم و شهرداری، صدرنشینان دوقلو

از روز جمعه سیزدهم آبان‌ ماه رقابت‌های فوتسال و فوتبال بانوان مجددا به راه افتاد در حالی که در پایان این دور از مسابقات، هیچ تغییری در دو جدول به وجود نیامد.

کد خبر: ۱۳۹۸۳۰
۱۳:۳۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

خاتون بم و شهرداری

 

دیدارنیوز‌ـ شقایق آسیایی: در روز سیزدهم آبان، هفته اول از دور برگشت رقابت‌های فوتسال بانوان با چهار دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار پالایش نفت صدرنشین رقابت‌ها، موفق شد ۴ بر ۳ از سد تیم ملی حفاری اهواز بگذرد. این تیم هم اکنون با ۲۱ امتیاز، ۷ برد و یک باخت وتفاضل گل ۱۵+ در صدر جدول رقابت‌های لیگ باقی قرار دارد. پیکان تیم دوم جدول به دیدار فرهان ملارد رفت که موفق شد با حساب ۴ بر ۲ پیروز میدان باشد. پیکان در حال حاضر با ۶ برد، دو تساوی، بدون باخت و تفاضل گل ۲۰+ جدی ترین دنبال کننده پالایش محسوب می‌شود.

در دیگر دیدار دور برگشت تیم نصر فردیس موفق شد با حساب ۳ بر ۱ تیم هیات فوتبال نطنز را شکست دهد. در انتهای جدول هم تیم پویندگان فجر شیراز ۶ بر ۱ از در خانه مقابل مس رفسنجان شکست خورد تا فجری‌ها با ۷ باخت و ۱ برد و تفاضل منفی ۲۰ در قعر جدول باشند.

روز گذشته همچنین هفته سوم رقابت‌های فوتبال بانوان نیز با ۵ دیدار، پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارهای خاتون بم صدرنشین رقابت‌ها و مدافع عنوان قهرمانی مقابل شهرداری سیرجان با نتیجه ۱بر۱ متوقف شد. حساسیت این دیدار در تقابل این دو تیم در بالای جدول که هر دو با دو برد و یک تساوی و حتی تفاضل گل ۷+ برابر هستند و نتیجه این دیدار می توانست صدرنشینی را مشخص کند که عملا زور هیچ کدام از تیم‌ها به همدیگر نرسید و در هفته سوم باز هم هر دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان صدرنشین ماندند.

تیم دوم جدول لیگ ایساتیس کران فارس در این هفته ۲ بر صفر میهمان خودش بادرود را شکست داد نکته جالب در مورد این دیدار این که با این نتیجه و ۳ امتیازی که ایساتیس کسب کرد این تیم نیز با ۷ امتیاز صدرنشین محسوب می شود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است‌.

در قعر جدول نیز تیم‌ پیکان در خانه بازی را ۳ بر یک به پالایش گاز ایلام واگذار کرد تا با ۳ باخت و تفاضل گل ۸- در قعر جدول رده بندی باشد.

برچسب ها: فوتبال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی