تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
نبرد مطهری‌ها را «ارسلان» برد

استقلال‌ ۱ ـ نساجی صفر؛ سوپرکاپینتو!

تیم استقلال تهران با برتری مقابل نساجی مازندران اولین سوپرکاپ تاریخ خود را با هدایت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی در کرمان بدست آورد.

کد خبر: ۱۳۹۷۳۸
۱۶:۴۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: آبی‌پوشان پایتخت در دیداری کاملا برتر نسبت به نساجی، فاتح سوپرجام شدند تا در کویر جشن قهرمانی بگیرند.

در آب و هوای ابری و با احتمال بارش باران دو تیم حاضر در بازی سوپر جام فوتبال ایران در کرمان به میدان رفتند تا برای قهرمانی مسابقه دهند. استقلال تاکنون نتوانسته سوپر جام را ببرد و نساجی هم برای به دست آوردن آن همه انرژی خود را استفاده خواهد کرد.

زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

داور: بیژن حیدری، کمک ها: محمدرضا منصوری و عسگر محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

دقایق حساس:

دقیقه ۵: مهدی قایدی پشت به دروازه بود و ضربه اش را روانه دروازه نساجی کرد که توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه، با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: حرکت دیدنی ارسلان مطهری از راست و ورود او به درون محوطه جریمه، با یک پاس خوب برای قایدی همراه شد که شوت وینگر بوشهری آبی‌ها نزدیک نقطه پنالتی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی دور کرد.

دقیقه ۲۳: حرکت رضاوند از سمت چپ و ارسال او با ضربه سر محبی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

دقیقه ۲۶: ارسال کرنر مهدی پور با عبور از بازیکنان ۲ تیم، در تیر دوم به قایدی رسید و او با یک حرکت در عرض، ضربه اش را به گوشه دروازه نساجی زد که حقیقی با واکنشی فوق العاده، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۳۱: مهدی قایدی با فرار از عمق خط دفاعی نساجی، با حقیقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق به باز کردن دروازه نساجی شد، ولی کمک داور این گل را به دلیل آفساید بازیکن استقلال مردود اعلام کرد.

دقیقه ۴۱: کریم اسلامی در موقعیتی عالی و تک به تک برای گلزنی قرار گرفت، اما حسینی دروازه‌بان استقلال مسیر او را بست و شوتش را مهار کرد تا یک فرصت مهم برای مازنی‌ها از دست برود.

دقیقه ۴۵: مهدی قایدی بازهم به محوطه جریمه نساجی نفوذ کرد، اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از گلزنی ستاره استقلال شد. در نیمه اول دروازه‌بان‌های دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

نیمه اول دیدار استقلال و نساجی که با برتری بیشتر استقلال در مالکیت توپ و فرصت‌های هجومی همراه بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

تصویری از کاپ قهرمانی سوپرجام در کرمان

دقیقه ۵۱: ارسال کرنر از مهدی‌پور با ضربه سر دیدنی امیرارسلان مطهری مواجه شد تا اولین گل استقلال رقم بخورد.

دقیقه ۵۷: شدت حملات استقلال روی دروازه نساجی بیشتر شد و شوت سنگین قایدی بود که پس از برخورد به تیر عمودی دروازه حقیقی به زمین برگشت و گل دوم آبی‌ها ثبت نشد.

زنده، سوپر جام: استقلال‌ ۱ ـ نساجی صفر +ویدیو

دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی به سود استقلال با شوت دیدنی محبی همراه شد، ولی حقیقی توپ را ناقص دفع کرد و در ادامه توپ در موقعیت آفساید در اختیار مطهری قرار گرفت تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۷۹: پاس دیدنی قایدی به محبی رسید، اما شوت او را دروازه‌بان نساجی عالی دفع کرد تا توپ به کرنر برود.

باشگاه استقلال درباره توقف در بازی نوشت: بازیکنان نساجی به دلیل اینکه عده‌ای از حاضران در ورزشگاه، نسبت به موقعیت‌های استقلال واکنش هواداری دارند، از زمین بیرون رفته‌اند. این در حالی است که تا قبل از گلزنی استقلال، هواداران این تیم، تیم خود را بار‌ها و بار‌ها تشویق کردند.

این دیدار ۱۲ دقیقه وقت اضافه داشت.

شاگردان ساپینتو با همان تک گل ارسلان مطهری نساجی را شکست دادند تا برای اولین‌بار فاتح سوپرکاپ ایران شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی