تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هواشناسی تهران؛ بارش برف و باران در ارتفاعات

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران، ضمن بیان اینکه در ارتفاعات تهران کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود کنند.

کد خبر: ۱۳۹۷۱۵
۱۰:۴۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

هواشناسی تهران؛ بارش برف و باران در ارتفاعات

دیدارنیوز: مازیار غلامی درباره شرایط جوی کوه‌ها و ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: برای امروز (۱۱ آبان) از صبح تا ظهر تداوم کاهش دمای محسوس هوا و هوای نیمه‌ابری پیش‌بینی و از شب شرایط برای بارش برف وباران فراهم می‌شود که این بارندگی‌ها در بالادست به‌صورت برف و در پایین‌دست به‌صورت باران هستند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه این شرایط جوی موجود در ارتفاعات، طی روز پنجشنبه (۱۲ آبان) نیز در تمامی ارتفاعات و قلل شمالی استان تهران همچون پلنگ چال، توچال، دارآباد، کلکچال و ورجین و... مورد انتظار است، اظهار کرد: روز جمعه (۱۳ آبان) در ارتفاعات تهران جوی آرام حاکم است.

غلامی در پایان به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روز‌ها برای کوهنوردی به ارتفاعات می‌روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی