تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تنگنا؛ برنامه چهاردهم با "علی شکوهی" قسمت دوم

دغدغه‌های یک اصلاح‌طلبِ اصولگرا

در قسمت دوم گفت‌وگوی علی شکوهی در برنامه تنگنای دیدارنیوز او از فعالیت‌های رسانه‌ای خود از کیهان هوایی و تا ارزش‌ها گفت و اینکه به مرور جدیدترین خاستگاه فکری خود به عنوان یک رفورمیست محافظه‌کار یافت.

کد خبر: ۱۳۹۴۱۳
۱۶:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱

تنگنا علی شکوهی

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در بخش اول این مصاحبه گفتیم که علی شکوهی در دوران دانش‌آموزی و نوجوانی فعالیت انقلابی خود را آغاز کرد و بازداشت شد. او تجربه بازداشت در جمهوری اسلامی را نیز دارد. شکوهی از چهره‌های با سابقه و پیشکسوت عرصه رسانه است و البته آنطور که باید و شاید حق مطلب در باره او ادا نشده است.

و اینکه شکوهی تجربه کار در رسانه‌های زیادی را دارد، از اصولگرا، میانه تا اصلاح‌طلب. او در کیهان و اعتماد کار کرده است و آخرین سمت رسانه‌ای او سردبیری پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز بود. او امروز مهمان رسانه‌ای است که خود از پایه‌گذاران آن است و اولین سردبیر آن بود.

در بخش دوم و پایانی گفت‌وگوی علی شکوهی در تنگنا، او از تجربیات مطبوعاتی خود و اختلاف نظرها با همکاران راست و چپ  خود گفت.  همچنین از فعالیت در ستادهای انتخاباتی احمد توکلی، محسن رضایی، سید محمد خاتمی و عضویت در ستاد اصولگرایان میرحسین موسوی سخن راند. فعالیت‌های مطبوعاتی و سیاسی از آن سوی اصولگرایی تا این سوی اصلاح‌طلبی، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد، علی شکوهی هنوز بی قرار است و به ساحل امن و ثابت اندیشه نهایی خودش نرسیده و با خود دست به گریبان ...

 


قسمت دوم گفتگو با علی شکوهی را اینجا ببینید

 

 

 

بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی