تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

وزیر اسرائیلی: آماده نابودی سامانه‌های اس ۳۰۰ سوریه هستیم

وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، سوریه احتمالا از سامانه‌های اس ۳۰۰ برای ساقط کردن اهداف غیرنظامی اسرائیل استفاده کند. وی متعهد شد در صورت وقوع چنین حمله‌ای اسرائیل واکنش نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۹۳۷
۰۹:۳۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی به رسانه‌های روسی گفت:‌ ما استقرار سامانه‌های دفاع هوایی اس ۳۰۰ در سوریه را اشتباهی فاحش می‌دانیم و از نظر ما تحویل این سامانه‌های موشکی به سوریه امری خطرناک است.

الکین ادعا کرد: نظامیان سوری همیشه نمی‌توانند از تجهیزات نظامی که دریافت کرده‌اند به درستی استفاده کنند و استفاده اشتباهی از این سامانه‌ها ممکن است منجر به هدف گرفتن هواپیماهای غیرنظامی شود.

این وزیر اسرائیلی ادامه داد: در صورت وجود تمایل استفاده از این سامانه‌ها سوری‌ها می‌توانند از این سلاح برای ساقط کردن هواپیماهای نظامی و غیرنظامی اسرائیلی بر فراز آسمان اسرائیل استفاده کنند و "این به دلیل نابسامانی موجود در ارتش سوریه است" لذا وارد کردن اس ۳۰۰ به سوریه منجر به بی‌ثباتی اوضاع می‌شود.

الکین بر آمادگی اسرائیل برای حمله به این سامانه‌ها در صورت هدف گرفتن اهدافی اسرائیلی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اسرائیل به حملاتی که خاک آن و هواپیماهایش را هدف بگیرند پاسخ می‌دهد آنهم نه فقط از طریق اعتراض‌های بین‌المللی بلکه فقط با اقدامات عملی. بدون شک پاسخ‌ها اجرایی می‌شوند. 

وی افزود: اسرائیل علیه سامانه‌هایی عمل خواهد کرد که اقدام به شلیک به خاک اسرائیل یا هواپیماهای اسرائیلی کنند و واقعا امیدواریم در این زمان نظامیان روس را هدف قرار ندهیم.

روسیه اولین سری از سامانه‌های اس ۳۰۰ را در پی اسقاط هواپیمای ایلوشین ۲۰ در ۱۷ سپتامبر در واکنش اشتباهی ارتش سوریه به این کشور منتقل کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی