تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

برتری چشمگیر دموکراتها بر جمهوریخواهان درنظرسنجی انتخاباتی آمریکا

نتایج نظرسنجی جدید سی اِن اِن نشان می دهد که در انتخابات میان دوره ای کنگره ای، دموکراتها همچنان از شانس بیشتری برای پیروزی بر رقبای جمهوریخواه خود برخوردارند.

کد خبر: ۱۳۹۲۵
۰۸:۵۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نتایج نظرسنجی جدید این خبرگزاری در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا نشان می دهد که در میان رأی دهندگان احتمالی، نامزدهای دموکرات در مقایسه با رقبای جمهوریخواه خود از برتری قابل توجهی برخوردارند.  

برتری ۵۵ درصدی دموکراتها بر جمهوریخواهان (با ۴۲ درصد) در این نظرسنجی، تقریباً مشابه برتری آنان در نظرسنجی است که اوایل ماه اکتبر انجام شد.

در این برتری دموکراتها چندین عامل نقش دارند: نخست، شکاف جنسیتی قابل توجه در میان رأی دهندگان (۶۲ درصد زنان طرفدار دموکراتها هستند؛ در حالی که مردان تقریباً بطور مساوی طرفدار دو حزب هستند: ۴۹ درصد حامی جمهوریخواهان و ۴۸ درصد حامی دموکراتها)؛ برتری دموکراتها در میان رأی دهندگان مستقل (۵۳ درصد حامی دموکراتها و ۳۹ درصد حامی جمهوریخواهان)؛ و حمایت قدرتمند رأی دهندگان سیاهپوست و لاتین تبارها (۸۸ درصد از رأی دهندگان سیاهپوست و ۶۶ درصد از رأی دهندگان لاتین تبار حامی دموکراتها هستند).

در مجموع، ۴۲ درصد از رأی دهندگان احتمالی می گویند که رأی آنها در روز انتخابات در واقع بازگوکننده مخالفت آنان با رئیس جمهور است؛ در حالیکه ۲۸ درصد دیگر می گویند که رأی آنان در حمایت از رئیس جمهور خواهد بود. ۲۸ درصد باقی مانده نیز می گویند که رأی آنها ارتباطی با شخص رئیس جمهور ندارد.

گفتنی است که در این نظرسنجی، نرخ رضایت از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ۳۹ درصد بود (در مقابل ۵۵ درصد عدم رضایت) که اندکی از نرخ اعلام شده در اوایل اکتبر (۴۱ درصد رضایت در مقابل ۵۲ درصد عدم رضایت) پایین تر است.

لازم به ذکر است که از دوران ریاست جمهوری آیزنهاور، این پایین ترین نرخ رضایت از عملکرد یک رئیس جمهور در دور نخست ریاست جمهوری وی و در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره است!
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی