تیتر امروز

ارزیابی حسین (عباس) معینی از آرایش انتخاباتی
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛ گفت‌وگو با رئیس شورای مرکزی حزب راه ملت

ارزیابی حسین (عباس) معینی از آرایش انتخاباتی

با حسین (عباس) معینی درباره آرایش سیاسی نامزدهای انتخاباتی و کیفیت و کمیت مشارکت در این دوره از انتخابات گفت‌وگو کردیم.
خوش به حال عوام عزیزشان!
افاضات اضافه

خوش به حال عوام عزیزشان!

عیسی، خواص‌الدوله امور ارتباطات اعلام کرد که یک بسته ۲۰ گیگابایتی پیام‌رسان‌های داخلی برای عوام عزیزشان در نظر گرفته است. خوش به حال عوام عزیزشان!

از برنامه‌های ویژه کی‌روش تا حضور ۲۱ ملی‌پوش

در حالی که تنها ۳۰ روز تا نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی زمان باقی است، کادر فنی تیم ملی برنامه‌های گسترده‌ای را برای زیر نظر گرفتن وضعیت بازیکنان تیم ملی دنبال می‌کند.

کد خبر: ۱۳۹۱۵۳
۱۳:۴۰ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱

از برنامه‌های ویژه کی‌روش تا حضور ۲۱ ملی‌پوش

دیدارنیوز: شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در حالی که تنها ۳۰ روز تا نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی زمان باقی است، کادر فنی تیم ملی برنامه‌های گسترده‌ای را برای زیر نظر گرفتن وضعیت بازیکنان تیم ملی دنبال می‌کند.

در شرایطی که سردار آزمون زیر نظر کادر تیم ملی در حال انجام برنامه‌های ویژه است، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس و علی قلی‌زاده نیز با هماهنگی انجام گرفته از سوی سرمربی تیم ملی با باشگاه‌های این بازیکنان، به تناوب در حال انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی هستند.

شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی سه بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر هم پس از تعطیلی لیگ این کشور و پس از مذاکرات حضوری کارلوس کی‌روش با باشگاه‌هایشان، خارج از فیفادی از چهارشنبه گذشته تمرینات خود را در مجموعه تمرینی پک و زمین چمن آکادمی زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده‌اند.

برنامه‌های ویژه کادر فنی تیم ملی برای بازیکنان تیم ملی تا زمان آغاز اردوی نهایی ادامه خواهد داشت تا با انجام این برنامه‌ها بازیکنان تیم ملی به آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی دست پیدا کنند.

از برنامه‌های ویژه کی‌روش تا حضور ۲۱ ملی‌پوش

شرح عکس: حضور سرمربی تیم ملی در قطر و گفتگو با باشگاه‌های قطری برای آزاد کردن بازیکنان ایرانی

ادامه تمرین تیم ملی در «پک»؛ اردوی ۲۱ نفره «ایران» از امروز

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در سومین هفته از «ارزیابی فنی» امروز صبح دنبال شد. در این تمرین که از ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد، ۹ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش به تمرینات خود ادامه دادند.

در این تمرین، تمرکز کادر فنی بر روی تمرکز و سرعت بالا در تصمیم‌گیری بازیکنان بود.

دور جدید ارزیابی فنی تیم ملی از روز گذشته آغاز شده است و قرار است با اضافه شدن سایر بازیکنان، تمرینات تیم عصر امروز ادامه پیدا کند.

سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، سامان فلاح، صالح حردانی، آرمین سهرابیان، محمد خدابنده‌لو، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که در کنار شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و حسین کنعانی‌زادگان و ۹ بازیکن دیگر عصر امروز به تمرین خواهند پرداخت.

تمرین امروز عصر تیم ملی برای پانزده دقیقه نخست برای نمایندگان رسانه‌های گروهی باز است و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران با کارت خبرنگاری وزارت ورزش و جوانان مجاز به حضور در تمرین تیم ملی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی