تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در چهارمین نامه فخرالسادات محتشمی‌پور به محسنی اژه‌ای:

با مصطفی تاجزاده وارد گفت‌وگو شوید

فخرالسادات محتشمی‌پور همسر سید مصطفی تاجزاده ضمن گوشزد و هشدار نسبت به شرایط جسمی همسرش خطاب به رییس قوه قضاییه نوشت: با تاجزاده وارد گفت‌وگو شوید.

کد خبر: ۱۳۹۰۰۸
۰۹:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱

با مصطفی تاجزاده وارد گفت‌وگو شوید


دیدارنیوز
ـ سرویس سیاسی: متن نامه خانم محتشمی‌پور را عینا بخوانید؛

به نام‌خدا
ریاست محترم قوه قضائیه
جناب آقای اژه‌ای
با سلام
در حالی چهارمین نامه دادخواهانه خود را همزمان با صد روزه شدن بازداشت غیرقانونی همسر عزیزم به شما می‌نویسم که خود شما درخواست گفتگو را مطرح نموده اید.
در سه نامه قبلی همه موارد تخلفات حقوقی و قانونی اعمال شده توسط نیرو‌های اطلاعات سپاه را برایتان برشمردم و از شما خواستم به عنوان رییس قوه قضائیه دستور رسیدگی دهید، اما گویی، چون باب گفتگو را باز نکرده بودید چنین مهمی برایتان اولویت نداشت ولذا پاسخی دریافت نشد.
اکنون که دادگاه انقلاب و قاضی صلواتی از دادن مهلت قانونی به همسرم برای اعتراض به حکم ناعادلانه اش استنکاف ورزیده و حکم بدوی را قطعی کرده و همزمان شما معترضینی را که سوال و ابهام دارند به گفتگو دعوت کرده اید، درخواست اکید دارم
۱- حتما با سید مصطفی تاج‌زاده وارد گفتگو شوید تا بار دیگر از مصالح ملک و‌ملت برایتان بگوید
۲- و در عین حال پرسش‌ها و‌ابهام‌هایش را در رابطه با حکم صادره و عدالتخانه‌ای که متاسفانه از درونش بی عدالتی فوران می‌کند، پاسخ دهید.
جناب آقای اژه‌ای
من نامه چهارم را به شما در صد روزگی بازداشت غیرقانونی همسرم در حالی می‌نویسم که او به شکل ناجوانمردانه‌ای (که بخشی از آن را در همبن نامه مینویسم) در سلول انفرادی با قلب بیمار تحت فشار شدید مأموران امنیتی سپاه قرار دارد. چنان که در اعتراض به اقدامات غیرقانونی آنان، حاضر به اعزام به بیمارستان نشده و نیز معترضانه خود را از حق هواخوری، که با اجبار به بستن چشم بند همراه می‌باشد، محروم کرده است.
ناگفته‌نماند که فشار‌ها و‌تضییقات مضاعف مثل برگرداندن ایشان به سلول انفرادی و محرومیت از تماس تلفنی و‌ملاقات با خانواده و عدم در اختیار گذاشتن وسایل شخصی و کتاب و روزنامه، به دلیل نامه‌ای است که ایشان اخیرا خطاب به رهبری نوشته و در آن گزارش بی قانونی‌های اعمال شده نسبت به خود را داده است.
رییس محترم قوه قضاییه
اینجانب به عنوان همسر و به نمایندگی از فرزندانم ضمن تشکر از دعوت شما به گفتگو خواهشمندم در راستای تبیین استقلال قوه قضائیه به این پرسش ما پاسخ دهید که این همه ظلم و ستم بر کسی که عمری را وقف خدمت به کشور و مردمش کرده و تنها جرمش نقد رهبر و حمایت از حقوق ملت است، چرا باید پاداشش زندان باشد. آن هم زندان با شرایطی کاملا غیرقانونی و‌خطرآفرین برای او.
من و خانواده ام ضمن هشدار به دلیل شرایط تحمیلی مخاطره آمیز بر همسرم که سلامتش را تهدید می‌کند، انتظار داریم در اسرع وقت دستور رسیدگی داده بیش از این اجازه مداخله و ترکتازی به نهاد امنیتی اطلاعات سپاه را ندهید.
با سپاس
فخرالسادات محتشمی پور
همسر آزاده دربند سید مصطفی تاج‌زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی