تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
حقوق کارکنان دولت به میزان یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت

افزایش حقوق‌ها؛ بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان +۵ درصد

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به میزان ۹۰۰ هزار تومان بعلاوه ۵ درصد خبر داد.

کد خبر: ۱۳۸۸۶۵
۱۰:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

افزایش حقوق‌ها؛ بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان +۵ درصد

دیدارنیوز: کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبات جدید کمیسیون متبوعش درباره لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، گفت: پس از تصویب کلیات این لایحه در جلسه علنی به دلیل وجود ابهاماتی لایحه برای بررسی بیشتر به کمسیون بازگردانده شد.

وی در توضیح مصوبات جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: با مصوبه روز گذشته مقرر شد که حقوق بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان بعلاوه ۵ درصد افزایش و حقوق کارکنان دولت به میزان یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حق عائله‌مندی و حق اولاد به ترتیب ۵۰ درصد و ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد، ادامه داد: همچنین کف حقوق رزمندگان بالای ۲۵ درصد به ۵ میلیون ششصد هزار تومان و کف حقوق رزمندگان معسر ۴ میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شد.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: همچنین با مصوبه کمسیون برنامه و بودجه به میزان ۳۰ درصد به مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه خواهد شد.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه افزایش حقوق‌ها از اول مهرماه اعمال می‌شود، گفت: کار بررسی برروی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسیده و لایحه جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شده و فردا در دستورکار نمایندگا ن در جلسه علنی قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی