تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تیراندازی قهرمانی جهان؛ دو مدال برای ایران

در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان در مصر، ایران در تپانچه بادی ۱۰ متر تیمی مردان و تپانچه بادی ۱۰ متر تیمی زنان به مدال نقره و برنز دست یافت.

کد خبر: ۱۳۸۸۴۳
۱۷:۵۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

تیراندازی قهرمانی جهان؛ یک نقره و یک برنز برای ایران

دیدارنیوز: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان با کسب دو مدال نقره و برنز توسط تیم‌های کشورمان پیگیری شد.

به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی؛ در چهارمین روز مسابقات جهانی در مصر و در پایان فینال تپانچه بادی ۱۰ متر تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب جواد فروغی، محمد رسول عفتی و سجاد پورحسینی برابر چین با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

تیم ایران در پایان دور مقدماتی با امتیاز ۸۲۶ در جمع ۸ تیم برتر قرار گرفت و در دور دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کرده و راهی فینال شده بود.

همچنین در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر تیمی زنان، تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی برابر مغولستان با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت تیمی دختران در جوانان نیز تیم ایران با ترکیب آرمینا صادقیان، ساینا تیموری و فاطمه کبیری با کسب ۲۳-۸۳۸ امتیاز در رده هشتم ایستاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی