تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

چراغ سبز نتانیاهو به تصویب قانون مجازات اعدام اسرای فلسطینی

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم به تصویب قانون مجازات اعدام اسرای فلسطینی چراغ سبز نشان داده است.

کد خبر: ۱۳۸۸۳
۱۴:۰۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از سایت فلسطین الیوم، مقامات رژیم صهیونیستی در نشست روز گذشته رؤسای احزاب ائتلاف حاکم این رژیم درباره درخواست نفتالی بنت، وزیر آموزش اسرائیل مبنی بر تصویب پیشنویس قانون اعدام اسرای فلسطینی توافق کردند.

قرار است که کمیته قانون اساسی پارلمان اسرائیل (کنست) به زودی بررسی‌های اولیه خود را به منظور آماده سازی این پیش‌نویس برای رای دادن به آن آغاز کند.

این پیشنویس پیشتر توسط حزب "اسرائیل خانه ما" به ریاست آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ تندرو رژیم صهیونیستی ارائه شده بود؛ لایحه‌ای که تاکید دارد دادگاه نظامی می‌تواند با تایید دو قاضی حکم اعدام اسرای فلسطینی را صادر کند.

این قانون به مساله‌ای اختلافی میان اعضای ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی تبدیل و باعث ایجاد کشمکش‌های حزبی شده است، طوری که لیبرمن هفته گذشته حزب "خانه یهود" را به مانع تراشی در مسیر تصویب این قانون به دلایل سیاسی متهم کرد و همین مساله باعث شد که نفتالی بنت در جلسه روز گذشته رؤسای احزاب تشکیل دهنده ائتلاف حاکم، این موضوع را مطرح کند.

کنست پیشتر نیز در قرائت مقدماتی این لایحه در ژانویه گذشته، به آن رای داده بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی