تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا

مدال تاریخی «عیدیان» در کویت

نازنین فاطمه عیدیان دونده دو‌های با مانع تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان موفق شد در جریان برگزاری دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا (کویت ۲۰۲۲) با ثبت حد نصاب ۱:۰۱.۴ دقیقه بعنوان نفر نخست از خط پایان عبور کند، رکورد ملی را شکسته و برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی در بخش بانوان مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

کد خبر: ۱۳۸۷۸۶
۱۹:۰۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

عیدیان در ۴۰۰ متر با مانع قهرمان آسیا شد و رکورد ملی را شکست

دیدارنیوز: در جریان سومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا نازنین فاطمه عیدیان در ۴۰۰ متر با مانع قهرمان شد و اولین مدال طلای بانوان را در آسیا کسب کرد.

به نقل از رسانه فدراسیون دوومیدانی، در جریان سومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، نازنین فاطمه عیدیان در ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۳ دقیقه قهرمان شد، رکورد ملی رده سنی نوجوانان را شکست و اولین مدال طلا در بخش دختران را کسب کرد و این برای نخستین بار است که در تاریخ دوومیدانی در بخش بانوان به مدال طلای آسیا دست یافته‌ایم. تیم ایران تا کنون در هیچ یک از رده‌های سنی در بخش بانوان مدال طلا کسب نکرده است.

رکورد قبلی این ماده با زمان ۱:۰۱.۴۲ دقیقه متعلق به خودش بود. این رکورد پس از تایید کمیته ضد دوپینگ ثبت خواهد شد.

در این ماده پس از نماینده کشورمان ورزشکاران قزاقستان و تایپه به ترتیب با زمان‌های ۱:۰۱.۵۲ دقیقه و ۱:۰۲.۴۰ دقیقه دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی