تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ادعای بایدن؛ جمهوری اسلامی باید به خشونت علیه شهروندانش پایان دهد

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که ادعای حمایت از مردم به ویژه زنان ایرانی پس از مرگ مهسا امینی و ناآرامی‌های اخیر در ایران را دارد، گفت: ایران باید به خشونت علیه شهروندانش که از حقوق اساسی خود استفاده می‌کنند، پایان دهد.

کد خبر: ۱۳۸۷۳۴
۰۸:۴۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

ادعای بایدن؛ جمهوری اسلامی باید به خشونت علیه شهروندانش پایان دهد

دیدارنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که جمهوری اسلامی باید به خشونت علیه شهروندانش که از حقوق اساسی خود استفاده می‌کنند، پایان دهد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جمعه شب به وقت محلی در سخنانی با حمایت از تداوم ناآرامی‌ها در ایران ادعا کرد: ما در کنار شهروندان و زنان شجاع ایرانی می‌ایستیم.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان گفت: ایران باید به خشونت علیه شهروندانش که از حقوق اساسی خود استفاده می‌کنند، پایان دهد.

بایدن با اشاره به مرگ "مهسا امینی" مدعی شد: آنچه در ایران بیدار شده، مرا متحیر کرده و فکر نمی‌کنم تا مدت زمان طولانی ساکت شود.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهایش افزود: زنان باید بتوانند آنچه را می‌خواهند بپوشند.

به گزارش دیدارنیوز، پس از مرگ ناگهانی و شوک‌آور مهسا امینی، دختر جوان کردستانی در بازداشتگاه گشت ارشاد تهران، ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشورمان شکل گرفت و همچنان جو ناآرام وجود دارد و قطعی و اختلال گسترده اینترنت به به دلیل آنچه که مقامات دولتی «اغتشاشات» می‌خوانند، در دولت رئیسی ادامه دارد که منجر به ضررهای سنگین به کسب و کارهای اینترنتی در این اوضاع وخیم اقتصادی شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی