تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

«سردار آزمون» به جام جهانی می‌رسد؟

آیا سردار آزمون برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌شود؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مصدومیت و جدول زمانی بهبودی مورد انتظار او بیندازیم.

کد خبر: ۱۳۸۳۸۸
۱۲:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

«سردار آزمون» به جام جهانی می‌رسد؟

دیدارنیوز: مصدومیت سردار آزمون مهم‌ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب می‌شود.

در ۴ اکتبر، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی که بدن خود را گرم می‌کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امید‌ها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

دکتر ناصر حیدری، نگاه دقیق تری به این آسیب دیدگی سردار آزمون داشته و تاکید کرده که ستاره باشگاه بایرلورکوزن به جام جهانی خواهد رسید.

این پزشک متخصص در این باره گفت: عضله سه سر ران به مجموعه‌ای از ۳ ماهیچه در امتداد پشت ساق اشاره دارد. عضله دو قلو با توجه به نیرو‌های زیاد و تغییرات سریع در طول و انقباض عضلانی در معرض بیشترین خطر آسیب است. این ماهیچه‌ها به هم می‌رسند و تاندون آشیل را تشکیل می‌دهند.

این ماهیچه‌ها را می‌توان به عنوان یک قطعه طناب بزرگ ساخته شده از الیاف متعدد نیز در نظر گرفت. من معتقدم که تا درجه دوم عضله دو قلوی پای او سالم است؛ یعنی اساساً پارگی جزئی تنها برخی از الیاف تشکیل دهنده این طناب است. او فقط باید ۳-۴ هفته دور از بازی باشد و برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده خواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی