تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

افزایش آمار مصدومان زلزله خوی به ۲۷۶ نفر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوی درباره آخرین مصدومان حادثه زلزله ۵.۴ ریشتری این شهر اظهار داشت: تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز به ۲۷۶ نفر رسید.

کد خبر: ۱۳۸۲۸۴
۰۸:۱۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

۱۵۰ مصدوم در پی زلزله ۵.۴ ریشتری خوی

دیدارنیوز: فرماندار خوی گفت: در پی زلزله‌ای ۵.۴ ریشتری خوی خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، اما ۱۵۰ نفر بر اثر ترس و فرار از زلزله به صورت جزئی مصدوم شدند.

ذبیح الله کاظمی، با اشاره به وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی اظهار داشت: ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه زمین لرزه نسبتا شدید با ۵.۴ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند که کانون زلزله طرف‌های نیروگاه و روستای سیدتاج الدین این شهرستان بود.

وی افزود: خوشبختانه این زمین لرزه تاکنون هیچ فوتی نداشت، اما تاکنون ۱۵۰ نفر به دلیل ترس و فرار از منزل دچار مصدومیت هستند که در بیمارستان بستری شده و در حال مداوا می‌باشند.

وی در خصوص خسارت‌های مالی ناشی از این زمین لرزه تصریح کرد: ترک خوردگی و ریزش برخی دیوار‌های ساختمان‌های قدیمی در برخی نقاط شهر وجود دارد و ارزیاب‌ها در حال بررسی خسارت‌ها بوده و نیز همه ارگان‌های آتش نشانی، هلال احمر، مراکز درمانی و بیمارستانی در حال آماده باش هستند.

۱۵۰ مصدوم در پی زلزله ۵.۴ ریشتری خوی

کاظمی گفت: در حوزه تاسیسات شهرستان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تنها مدت کوتاهی برق برخی مناطق قطع شده بود که سریعا مشکل حل شد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر شمال استان آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام مرکز زلزله‌نگاری کشوری این زمین‌لرزه ساعت ۳:۵۱ بامداد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

برای این زمین لرزه تاکنون ۱۸پس لرزه ثبت شده است که بزرگترین آن ۳.۱ ریشتر بوده است.

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه

بزرگی: ۵.۴
محل وقوع: استان آذربایجان غربی - حوالی خوی
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: ۱۴۰۱/۰۷/۱۳، ۰۳:۵۱:۲۸
طول جغرافیایی: ۴۵.۰۱
عرض جغرافیایی: ۳۸.۵
عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
۷ کیلومتری خوی (آذربایجان غربی)
۲۹ کیلومتری ایواوغلی (آذربایجان غربی)
۳۷ کیلومتری تسوج (آذربایجان شرقی)

نزدیکترین مراکز استان:
۱۰۶ کیلومتری ارومیه
۱۲۱ کیلومتری تبریز

بروز رسانی خبر:

افزایش آمار مصدومان به ۲۷۶ نفر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوی درباره آخرین مصدومان این حادثه اظهار داشت: تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز به ۲۷۶ نفر رسید.

قمری اصل در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد، ۶۸ نفر به دلیل شکستگی جزئی در اندام بستری شده‌اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوی، گفت: خسارات جزئی این زلزله به حدود ۲۰۰ منزل وارد شده که بین ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت بوده است.

وی بیان داشت: تیم‌های امدادرسان در منطقه حضور دارند و مشغول ارائه خدمات به همشهریان هستند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی