تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

مجلس به زاهدی‌وفا رای اعتماد نداد

باوجود دفاع سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری از وزیر پیشنهادی خود در مجلس، محمدهادی زاهدی‌وفا نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

کد خبر: ۱۳۸۲۵۸
۱۱:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

مجلس به زاهدی‌وفا رای اعتماد نداد

 

دیدارنیوز: محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

بعد از دفاع رییس جمهوری از گزینه پیشنهادی خود برای وزارت کار و همچنین توضیحات زاهدی‌وفا درباره برنامه‌اش در این وزارت‌خانه، نمایندگان مجلس رای خود را اعلام کردند.

بر این اساس محمدهادی زاهدی‌وفا نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

ایرنا نوشت: زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف، ۹ رای ممتنع، از مجموع ۲۷۲ آرای اخذ شده نتوانست رای اعتماد نمایندگان را بدست آورد.

به گزارش دیدارنیوز، پیش از برخی رسانه‌های نزدیک و حامی دولت از انتخاب زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داده بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی