تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رضازاده خبر داد

سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به زاهدان/ اکثر بازداشتی‌ها در اتفاقات اخیر آزاد شدند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی‌ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.

کد خبر: ۱۳۸۱۵۶
۱۶:۳۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به زاهدان

دیدارنیوز ـ یعقوب رضازاده در گفتگو با ایسنا، در توضیح علت سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به زاهدان گفت: روز گذشته در هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تصمیم گرفته شد که برای بررسی وقایع و حوادث زاهدان هیاتی از کمیسیون به زاهدان سفر کند. در این سفر دیدار‌هایی با اعضای شورای تامین، استاندار سیستان و بلوچستان و آقای مولوی عبدالحمید صورت می‌گیرد.

وی توضیح داد: این هیات مسایل امنیتی را بررسی می‌کند، البته با تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی امنیت کامل در ۱۸۰۰ کیلومتر مرز‌های مشترک با افغانستان و پاکستان برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ اتفاق در زاهدان هم توسط تعدادی از عوامل نفاق و دشمن رخ داد که با استفاده از پوشش نمازجمعه و به صورت مسلحانه به مردم عزیز و اماکن شهرستان حمله مسلحانه کرده و ۴ نفر از نیرو‌های سپاهی و بسیجی و انتظامی به شهادت رسانده و تعدادی از مردم بیگناه جان خود از دست دادند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: با توجه به حمایت امروز مجلس از فرماندهی کل نیروی انتظامی و عزیزان بسیج و اطلاعاتی و انتظامی کشور، امیدواریم هر چه سریعتر عوامل نفوذی دشمن خودشان را تسلیم و معرفی کنند که در غیر این صورت با برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مواجه خواهند شد.

رضازاده درباره تعداد بازداشتی‌ها بعد از اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر گفت: آمار دقیقی از تعداد بازداشتی‌ها ندارم، اما با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند، اما تعدادی که دست‌شان به خون نیرو‌های انتظامی آلوده شده و اموال مردم را از بین بردند، باید منتظر قانون و برخورد سیستم قضایی باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی