تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گل‌گهر یک - استقلال ۲؛ برگردان جنجالی!

تیم استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و توانست در دیداری که دقایق پایانی آن پرتنش و جنجالی بود، با یک پنالتی بحث‌برانگیز به برتری ۲ بر یک برسد.

کد خبر: ۱۳۸۰۸۸
۱۲:۰۷ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ گل‌گهر صفر - استقلال یک

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر توانست در دیداری جنجالی تیم امیر قلعه‌نویی را در خانه‌اش شکست دهد؛ دیداری که مثل مصاف‌های قبلی امیر و استقلال با تنش و درگیری همراه بود.

استقلال با این سه امتیاز مهم و ارزشمند ۱۴ امتیازی شد و با پرسپولیس صدرنشین برابری کرد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، شکاری، تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح، خدابنده‌لو، کی‌روش استنلی، اریک بایناما

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابائی و مهدی قایدی

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر
شنبه: ۹/۷/۱۴۰۱؛ ساعت: ۱۸:۳۰
ورزشگاه: قاسم سلیمانی سیرجان / بدون تماشاگر

گروه داوری: امیر عرب براقی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: احمد محمدی / ناظر: ایرج نظری

تعویض‌ها:

مهدی قائدی (دقیقه ۶۰ رضا میرزایی - استقلال)

مهران درخشان (دقیقه ۶۰ مهر شایان مصلح - گل‌گهر)

محمد خدا بنده لو (دقیقه ۶۴ امین پورعلی - گل‌گهر)

رضا شکاری (دقیقه ۶۸ امین قاسمی نژاد - گل‌گهر)

آرش رضاوند (دقیقه ۷۰ سعید مهری - استقلال)

پیمان بابایی (دقیقه ۷۱ صالح حردانی - استقلال)

مهدی مهدی پور (دقیقه ۸۷ ابوالفضل جلالی - استقلال)

اخطارها:

کارت زرد: رضا شکاری (گل گهر‌)

کارت زرد: داسیلوا (استقلال)

کارت زرد: علیزاده (گل گهر)

کارت زرد: عاشوری (گل گهر)

کارت زرد: هاشم بیک زاده 

اخراج:

ریکاردو ساپینتو (سرمربی استقلال)

سعید الهویی (مربی گل‌ گهر)

گزارش زنده؛ گل‌گهر صفر - استقلال یک

شرح گل:

گل‌گهر صفر – استقلال یک: (دقیقه ۲۹: محمد محبی): استقلالی‌ها با یک توپ گیری از پشت محوطه جریمه خودی، یک ضدحمله تند و تیز را تشکیل دادند. پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز مقابل دروازه، به راحتی گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

گل‌گهر یک – استقلال یک: (دقیقه ۵۳: مهدی تیکدری نژاد): حرکت خوب بازیکنان گل گهر و پاس شکاری، در سمت راست به تیکدری نژاد رسید و شوت محکم این بازیکن را حسینی بد دفع کرد و در شرایطی که توپ ارتفاع گرفته بود، وارد دروازه شد.

گل‌گهر یک – استقلال ۲: (دقیقه ۹۰+۸: کوین یامگا): روی یک ارسال درون محوطه جریمه، امین قاسمی نژاد با ضربه‌ای قیچی برگردان، روی صالح حردانی مرتکب خطا شد و عرب براقی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت فروزان به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: ارسال تیکدری از جناح راست در محوطه جریمه از جلوی پای بازیکنان گل‌گهر عبور کرد و آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند

دقیقه ۱۰: کی روش استنلی یک خطا را روی روزبه چشمی انجام داد ولی بعد از آنکه توپ را از دست داد در حالی که چشمی هنوز روی زمین بود یک ضربه هم به او زد. داور یک خطای آزاد اعلام کرد که در نهایت این ضربه آزاد برای استقلال ثمری نداشت.

دقیقه ۱۶: حمله گل‌گهر در پشت محوطه جریمه تبریزی صاحب موقعیت شد که ترجیح داد در عرض به بایناما پاس دهد و شوت او با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۱۹: گل گهری ها کرنر را از جناح توسط راست خدابنده لو ارسال کردند که توسط سیلوا به اوت رفت.

دقیقه ۲۱: ضد حمله استقلال به بابایی رسید که آرمین سهرابیان مدافع گل‌گهر اجازه کار به مهاجم استقلال نداد.

دقیقه ۲۹: گل اول استقلال روی یک ضد حمله در رفت و برگشت توسط به محبی رسید و او با یک شوت سر ضرب توپ را به گل تبدیل کرد ولی بعد از گل شادی نکرد و در آغوش همشهری خودش مهدی قایدی قرار گرفت و پس از آن نیز دستبند سیاهی که به دست بسته بود را بوسید.

گزارش زنده؛ گل‌گهر صفر - استقلال یک

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

دقیقه ۴۷: تیکدری با یک شوت از راه دور دروازه استقلال را تهدید کرد.

دقیقه ۵۳: گل اول گل‌گهر سیرجان؛ پاس شکاری در محوطه جریمه به تیکدری رسید و این بازیکن که چند موقعیت را پیش از این از دست داده بود با یک شوت سر ضرب به گل رسید و حسینی هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

دقیقه ۵۹: کوین یامگا پا به توپ از جناح راست نزدیک محوطه جریمه گل گهر شد که شکاری مدافع حریف روی او مرتکب خطا شد و از داور کارت گرفت و در نهایت این ضربه آزاد برای استقلالی‌ها ثمری نداشت.

دقیقه ۸۱: مهری صاحب یک موقعیت خوب جلوی دروازه گل گهر شد ولی فروزان شوت او را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۸: خطای بایناما روی حردانی یک موقعیت خوب را نصیب استقلال کرد که در نهایت دفاع گل گهر توپ را برگرداند.

دقیقه ۹۱: خطای قاسمی نژاد روی حردانی با یک ضربه برگردان در محوطه جریمه گل‌گهر باعث شد که عرب براقی داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد که بازیکنان دو تیم و مربیان همه به داور اعتراض کردند؛ و در نهایت داور نقطه پنالتی را نشان داد. در کنار زمین نیز نیمکت دو تیم با هم برخورد داشتند؛ که در داور ساپینتو را از کنار زمین اخراج کرد و او برخورد بسیار تندی هم به این تصمیم داور نشان داد و در نهایت مربی استقلال با اسکورت به رختکن رفت. داور با نشان دادن دو کارت قرمز و دو کارت زرد و گرفتن یک پنالتی نشان داد که می‌تواند با قاطعیت بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

دقیقه ۹۷: گل دوم استقلال توسط کوین یامگا از نقطه پنالتی به ثمر رسید و فروزان دروازه‌بان گل گهر نتوانست جهت توپ را درست تشخیص دهد.

تیم استقلال در نهایت در این دیدار درگیرانه و پرتنش به پیروزی دو بر یک رسید تا دست قلعه‌نویی و شاگردانش در خانه خالی بماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی