تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پزشکی قانونی: دلیل فوت «مهسا امینی» را به مراجع قضایی اعلام می‌کنیم

پس از درگذشت شوک‌آور مهسا امینی، دختر جوان کردستانی که پس از سفر به تهران در بازداشت گشت ارشاد جان خود را از دست داد، سازمان پزشکی قانونی گفته گزارش خود از علت فوت خانم امینی را به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۷۴۷۸
۰۸:۲۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

پزشکی قانونی: دلیل فوت «مهسا امینی» را به مراجع قضایی اعلام می‌کنیم

دیدارنیوز: سازمان پزشکی قانونی پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش‌های تخصصی انجام شده، گزارش خود از علت فوت خانم "مهسا امینی" را به مراجع قضائی اعلام خواهد کرد.

سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه‌ای تأکید کرد: بلافاصله پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش‌های تخصصی انجام شده، گزارش خود از علت فوت خانم مهسا امینی را به مراجع قضائی اعلام خواهد کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران بلافاصله پس از دستور دادستان تهران جهت رسیدگی ویژه این پرونده نسبت به اعزام همکاران مجرب این سازمان و معاینه دقیق ایشان در بیمارستان اقدام نمود که در حین فرایند تشکیل کمیسیون تخصصی، خبر درگذشت وی واصل شد. به محض اطلاع از وقوع فوت متوفیه و در پی دستور مقام قضائی با تشکیل یک تیم مجرب از کادر متخصصان پزشکی قانونی، پس از انتقال پیکر فوت شده به سالن تشریح مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران، نسبت به معاینه ظاهری و کالبدگشایی پیکر متوفیه اقدام شد.

در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیار‌ها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه‌های لازم از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه‌های تخصصی ارسال شد تا به مجرد حصول نتایج آزمایشات ارسالی و با در نظر گرفتن نتایج معاینات و کالبدگشایی انجام شده، مندرجات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی نام برده و همچنین اخذ نظریه تخصصی رشته‌های مورد نظر در قالب کمیسیون پزشکی ویژه‌ای که به دستور دادستان در اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران تشکیل شده است، متعاقباً نسبت به تعیین علت فوت اقدام و نتیجه به مقام قضائی ارسال شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی