تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فرصت سفر اربعین به پایان رسید

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرز‌ها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین به پایان رسیده است، اما بازگشت زواری که با این شرایط در عراق حضور دارند، بلامانع است.

کد خبر: ۱۳۷۴۶۴
۱۷:۰۶ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

فرصت سفر اربعین به پایان رسید

دیدارنیوز: احمد وحیدی با بیان اینکه تردد زوار در همه مرز‌ها بسیار خوب و روان است، اظهار کرد: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عازم عراق شده اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر هم به کشور بازگشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، تقریبا متوسط معطلی مسافران تا پیدا کردن وسیله نقلیه بیست دقیقه است که این عدد در گذشته بیش از یک روز معطلی بود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.

وحیدی در ادامه اعلام کرد: فرصت خروج از مرز‌ها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین به پایان رسیده است، اما بازگشت زواری که با این شرایط در عراق حضور دارند، بلامانع است.

وزیر کشور درباره تمهیدات برای موج برگشت زائران نیز گفت: ما برای تسهیل بازگشت زوار عزیز خودرو‌هایی را به داخل عراق اعزام کردیم تا بخشی از حمل و نقل را به عهده بگیرند. همچنین­ بلافاصله افرادی را که قصد استفاده از راه آهن داشتند پس از عبور از مرز به ایستگاه‌های راه آهن منتقل کردیم و افرادی که با خودروی شخصی آمدند به سمت ماشین شخصی اشان هدایت کردیم.

وحیدی در پایان گفت: برای تسهیل برگشت زوار، بسیج عمومی در حمل و نقل صورت گرفت و از امکانات و ظرفیت‌های ادارات، وزارتخانه‌ها و حمل و نقل عمومی کشور، نیرو‌های مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و شهرداری‌ها استفاده شد. چنانکه هزار دستگاه وسیله نقلیه از محل شهرداری‌های کشور در مهران به حمل و نقل زوار کمک می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی